Benjicilious loves “MAC”

Beni tanıyan herkes makyaj konusundaki bilgi birikimimin Atlas okyanusundan da büyük olduğunu bilir ve tabii ki de kozmetik markaları arasında en çok MAC’ i sevdiğimi!! Alışverişe her çıktığımda mutlaka bir MAC mağazasına uğrayıp yeni neler çıkmış diye kontrol eder ve birkaç tane gözfarına veya allığa parmak atıp öyle gezip tozmama devam ederim.

Sizlere MAC ‘ e yaptığım son ziyaretimde aldığım ve bayıldığım bir ürünü paylaşmak istiyorum. “Paint Pot” serisinden “Quite Natural” krem far. Swatch’ unu aşağıda görebilirsiniz:

Bunu makyaj gurusu olduğunu düşündüğüm bir kızın YouTube’ daki videosunda görüp özenip aldım. O aslında “smoky eye” denilen dumanlı göz makyajını yaparken makyajın kalıcı olması için baz olarak kullanıyordu. Ben de ne zamandır siyah eyeliner ile tek başına kullanabileceğim kalıcı bir far arıyordum, meğersem yıllardır MAC’ in permanent line’ ında olan bu krem far benim için biçilmiş kaftanmış ta bendeniz Leyla’ nın haberi yokmuş!! Özellikle benim gibi yağlıya dönük karma cildi olup ta göz kapağının arasına toz/ likit/ krem gibi her tür yapıdaki gözfarının dolmasından fenalık geçiren arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum!!Zira bunu krem var olarak tanımlasam da sürer sürmez  yoğunlaşıp cildinize yapışıp kalıyor ve göz kapağı arasına dolup,her göz açıp kapadığınızda çift gözkapaklıymışsınız gibi göstermiyor sizi…

3 thoughts on “Benjicilious loves “MAC”

  1. tam da böyle bir şey arıyorum ama benim gibi süt beyazlar için çok koyu renk. açık tonları da vardır di mi? 🙂

  2. Ben bunu cuma gunu shiseidodan almak uzereyken 70 tl oldugunu gorunce vazgectim, MAC’te ne kadar acep diye merak etmekteyim, bizi bu konuda aydinlatirsaniz cok memnun oluruz bebisim.
    bir de tavsiye urunum vardir kardas, sende varsa tanıt herkes bilsin, yoksa go and buy it derim.
    MAC skin finish!
    detaylarini sen yazarsin, yıkılan bisey kendimi rihanna makyaji yapmıs gibi hissetmemi sagliiii.

Bir Cevap Yazın

