Benjilicious likes macNC40 on YouTube

Önceki postumda size bahsettiğim makyaj gurusu kızcağızın YouTube’ taki Channel’ ına makyaj özürlüsü her arkadaşın uğraması gerektiğini düşünüyorum. Kız tam bir cimcime ve müthiş makyaj yapıyor. Kullandığı ürünleri üşenmeden de teker teker gösterip anlatıyor. Benim en hayran kaldığım videosu, koca popolu antipatik televizyon insanı Kim Kardashian’ dan esinlenerek yarattığı dumanlı göz makyajı. İşinize yarar diye düşünüp paylaşmak istedim, YouTube bir daha engellenir falan bir an önce check it out derim size:

One thought on “Benjilicious likes macNC40 on YouTube

  1. Bi kiz daha var youtube’ta, onu izledikten sonra ertesi gun solugu MAC te alabilecek kadar da gaza geldim. Skin finishle de oyle tanistim zaten:) tehlikeli bu videolar!

Bir Yanıt Bırakın

