Benjilicious loves Benefit “YOU REBEL”

Şincik peşin peşin söyliyim bu postumu sadece ve sadece ten makyajında doğallıktan yana olanlar okusun. Yok eğer “ben fondöteni pudrayı boca edip göz altıma da bulabildiğim en açık renkli concealer’ ı sürüp yavru panda ayısı gibi ortalarda dolaşıyorum, çok ta havalı oluyoooo” diyorsanız o zaman lütfen gidip feysteki profilinize @Casita veya @starbucks gibi status güncellemeleri yapın şayet size tanıtacağım ürün fondöten klasmanına pek girmiyor.

Sivilce, leke, iz gibi cilt problemleri yaşamayıp sadece medium kapatıcılıktaki pudra kullanan biri olarak yıllardır renkli nemlendiricilerin hastasıyımdır. Bugüne kadar Bobbi Brown’ un renkli nemlendiricisini kullandım ama sonrasında ufak bir online araştırmaya girince bu ürünün yağlı ciltler dışındaki ciltler için uygun olduğunu okuyunca “galiba ben bir yanlış yaptım” hissiyatına kapılıp bu ürünü kullanmaya bir son verip bir sonrakine Naschingen Strasse yaptım!

Ürüne gelince: Benefit ürünleri bundan 1-2 yıl önce Sephora mağazalarının ülkemize teşrif etmesiyle hayatımıza giriverdi. Malum Benefit’ in kendine ait bir mağazası yok. Yılların Clinique’ i bile ancak geçen yıl Taksim İstiklal Caddesi’ nde kendi yerini açabilmişti. Şahsen Benefit’ in tüm ürünlerinin hastasıyımdır. Özellikle makyaj setlerine sadece ambalajlarına bile tav olup içeriğine bakmaksızın alabilir insan! Neyse, bu şirin markadan yaptığım en son alışveriş “YOU REBEL” isimli renkli nemlendiriciydi. İngilizce’ si Tinted Moisturizer olan bu ürün light-to-medium kapatıcılığıyla, yazımın başında bahsettiğim gibi hafif bir renk verip doğal görünüm sağlıyor, sonraki step olan pudranıza güzel bir zemin hazırlıyor ve sadece bununla da kalmayıp içinde bulunan aloe vera özüyle cildinize bir nemlendiricinin sağlaması gereken bütün yararları da sağlıyor. Ürünün görünümü şu şekildedir canlar:

Ha bi de unutmadan bu ürün aynı zamanda SPF 15  koruma faktörlü ve güneş koruyucu kremlerin çoğunda bulunan Oxybenzone maddesi içeriyor. Gerçi bu madde tartışmalı bir madde. Bazıları kanserojen bir madde olduğu savunurken bazıları da yok öyle şey diyor. Valla ben aldım ve severek kullanıyorum. Sonuçta çevremiz, yediğimiz içtiğimiz her şey kanserojen! Bu arada her tür cilt tipine uygun ve ayrıca açık renk tenliler için olan variyantı da mevcut. Ben ortakumral- esmer arası bir ten rengine sahibim. Cildim de yağlıya dönük olmasına rağmen gün içinde herhangi bir yağlanma veya parlama yapmadı. Tipik esmer Türk kızlarının bu rengi seveceğini düşünüyorum. Fiyatı 89 TL bu arada. Ben Almanya Frankfurt Douglas’ dan aldım 35 Euro’ ya. F.y.i.

Bir Cevap Yazın

