Keşke herkes sürse: Kırmızı Ruj

Gerçekten de keşke her gün herkes sürse! Doğal rujlardan gına geldi valla! Oysa yok ortama uymaz, gündüz ağır kaçar, yok dişe bulaşıyor zaten hep tazelemek gerekir diye neredeyse hiç sürmüyoruz maalesef. Oysa sürdüğün saniye insana seksapel katan bir detaydır kırmızı ruj.

Eğer yukarıda saydığım oysaları göze alıyorsanız yapmanız gereken; en yakın parfümeriye gitmektir. Tabi en önemlisi ten ve saç renginize en çok uyan tonu bulmaktır, çünkü herkese her kırmızı gitmez maalesef. Koyu kan kırmızısı, turuncuya ya da mercana çalan kırmızı, içinde pembelik olan mavimsi kırmızı veya bordomsu kırmızı. Esmer tenliler için benim önerim içinde turunculuk olanlarıdır zira esmerlerin tenlerinde sarı tonlar bulunur. Açık kumrallar için mavimsi ve koyu kırmızılar uygundur, süper açık tenlilerde ise kopkoyu veya bordumsu rujlar müthiş durur.

Siz canlara birazcık fikir vermesi için bilindik tiplerin ordan burdan fotolarını buldum. İşinize yarar umarım.

Esmerlere en süper örnek: Penelope Cruz.

 Araya da bir not sıkıştırıyim: Dişleriniz ne kadar beyazsa, kırmızı rujunuz o kadar göz alıcı durur. Bakınız: Blake Lively.

Ne kadar zenci örneği olsa da aramızda çok koyu tenliler olabilir ve hatta önümüz yaz, bu kadar kararabilirsiniz diye size bir örnek daha: Beyoncé. Bu arada eyelinerına da bayıldım. Bilare sizin için doğru dürüst eyeliner çekme dosyası postlayacağım canlar.

Ve iri ve güzel gözlü Anne Hathaway. The Devil Wears Prada’ dan bir production still:

Ben en çok Beyoncé’ nin turuncumsu kırmızı rujunu beğendim. Belki esmer tenliyimdir diye. Ama açık tenli olsam Anne’ nin veya Blake’ in rujunu tercih ederdim.

Malum her markada kırmızı ruj bulunuyor. Ben çok sık kullanmadığım için ucuza kaçtım ve Watson’ larda satılan Rimmel’ dan aldım 10 TL’ye:). Ama derseniz ben aldım mı kaliteli alırım Chanel’ de ve Lancome’ da inanılmaz renkleri bulunuyor. Seçim size kalmış…

Bir Cevap Yazın

