Benjilicious loves LUSH Cosmetics!

Aslında öncesinde gerçekten önyargılıydım bu markaya. Ürünlerimiz yüzde yüz doğal diyenlere inanmayı uzun zaman önce bırakmıştım. Ama nasıl oldu bilmiyorum bu mağazaya bir girdim pir girdim ve elim boş çıkamadım. Buradan ilk aldığım ürün peeling idi. Sonra duş jeli, dudak kremi, yüz temizleme toniği falan filan diye listem uzadı da uzadı. Sizlere de ürün fotoları çekerken ne kadar çok şey aldığımı fark ettim!

Bu marka aslında sabunlarıyla meşhur ama hassas cilde sahip biri olarak ben oralara hiç girmedim. Sizlerle paylaşacağım ürünleri önce küçük boylarını alarak başladım ve memnun kalarak büyük boylarına geçtim. Bence bu markanın en güzel özelliklerinden biri de bu. 100 gr, 250 gr gibi boyutlarının olması. Tabii gerçekten yüzde yüz doğal olmalarının yanında. Zaten her ürünün üzerinde, sağında solunda, altında son kullanma tarihi oluyor. Yüz maskelerinin raf ömrü 3 ay ve bunları buzdolabında saklıyorsunuz. Peelingler de 3 ay ama oda sıcaklığında bir şey olmuyor. Bazı yüz toniklerinin son kullanma tarihi 6- 12 ay arasında değişiyor.

İsterseniz başlayalım. İlk olarak duş jeli.

Snow Fairy. Bu ürünü şöyle tarif ediyim. Kokusu tipitip sakız kokusu. Banyodan çıktığınızda her yer sakız kokuyor. İçinde miniminnacık simler de var ayrıca.Yanlız bu ürün sezonsal bir üründü, Christmas serisine aitti. Gerçi ben Mart’ ta aldım, hala da bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Flying Fox. Bunun üzerinde yazan açıklamayı mağazada okur okumaz koptum. Bildiğin adet öncesi sendromuna iyi geliyor diyor! Gerçi benim için her gün o sendrom:) Ben de resmen meraktan aldım. Aslında kokusu ağır bir parfüm gibi ama sanki aromaterapik bir özelliği de var ve insanı dinlendiriyor. İkinci şişeyi aldım sonuç olarak.

 Yüz temizleme tonikleri. Biz bunların önce annemle 100 gr olanlarını aldık. Daha doğrusu promosyonla deneme için bize bu boyda verildi. Bir ara promosyon kartları vardı, her 25 TL’ lik alışverişte bir damga basıyorlardı karta, 5 damga olunca duş jeli, tonik veya saç kremi hediye ediyorlardı. Bu iki toniği de öyle aldık. Kışın hassaslaşan cildim için Eau Roma Water kullanıyorum. Olgun ciltler için de uygun olduğunu söylüyor üzerinde. Yatıştırıcı özelliği var. 

Tea Tree Water bildiğiniz Çay Ağacı Yağı’ ndan yapılan bir tonik, yağlı ciltlere öneriliyor. Onu da cildimin dönemsel yağlı olduğu zamanlar kullanıyorum ama sanırım yazın sadece onu kullanacağım. Body Shop’ çular bilir onların da böyle bir serisi var ama benim cildimi aşırı kurutmuştu. Bu tonikle öyle bir sorun yaşamıyorsunuz.

Dudak bakımı. Allah bilir sizlerin dudak bakımından anladığınız Nivea Cherry Stick sürmektir:) Ben peeling olayına dadandım ve kopamıyorum. Bu ürünü kullanınca zaten kopmak ta zor çünkü içinde vanilya ve kakao esansı var. Şekerli falan bir de, isterseniz yalayıp yutabiliyorsunuz da. Gerçekten. Mağaza çalışanının yalancısıyım. O derece doğal. Şiddetle tavsiye ediyorum. Nemli dudağa sürüp çok bastırmadan masaj yapıp yıkıyorsunuz ve pamuk dudaklar çıkıyor ortaya. Adı üstünde: Sweet Lips.

Dudak peelingi sonrasında bir de dudak bakım kreminizi cila niyetinde çektiniz mi ooohh misss gibi. Ben bunu ruj altına sürüyorum süper baz oluyor. Bu da kakaolu. Bu arada bu ürünlerin hepsinin farklı varyantları bulunuyor, ben sadece kişisel favorilerimi sizlerle paylaşıyorum.

Vee son olarak. Bu markada asıl aşık olduğum ürün. Peeling konusunda bence devrim yaratan, iddiasını gerçekleştiren, ekonomik ve doğal, muhteşem bir ürün: Herbalism. Bildiğin çimeni ezip maske yapmışlar sanki. Kokusu dudak bakım ürünleri kadar süper olmasa da cildi gıcır yapan, özellikle gözenek temizleyip lekelerin görünümünü azaltan bir cilt bakım ürünü. Dikkat 3 ay raf ömrü var. Zaten bitiyor o zamana kadar.

Ben haftada 2 defa uyguluyorum. Tavsiyem banyoda, nemli cilde uygulamanız. Ürününü katı olduğunu görünce şoklanmayın, elinize göz kararı bir miktar alıp suyla kremsi kıvama getirip parmaklarınızla yüzünüze ve boynunuza sürüp çok bastırmadan masaj yapın. Ben bazen vücut peelingi olarak ta kullanıyorum. Neden olmasın yani??

Bu post burada biter canlar. Lush’ ı Cevahir, Nişantaşı City’ in 7 kat altında ve Bağdat Caddesi Nine West yanında bulabilirsiniz. Bir ara Beyoğlu’ nda vardı ama yerine Lacoste gelmiş. Bu arada fiyatlar Body Shop’ tan birazcık daha ucuz. Bu markaya başlayalı Body Shop’ cağızımın pabucunu dama attım zaten. Umarım siz de memnun kalırsınız. Yorumlarınızı bekliyorum!! Bisous…

Bir Cevap Yazın

