MET Costume Institute Gala 2011

Her sene yapılan, ünlülerin kendilerini göstermek için yapılan bir event’tir Met Gala. Bu yılkinde, geçen yıl intihar eden ünlü modacı Alexander McQueen’e ithafen yapıldı. Gerçekten güzel kıyafetler, saçlar başlar, makyajlar vardı. Sizlerle paylaşıyorum canlar…

Blake Lively artık film için midir nedir saçını kızılımsı yapmış. Sarı saçtan daha güzel olmuş bence.

 

 Şu ağzı açık pozundan da vazgeçmiyor…

Rihanna’ ya “naptın kızım sen?!” demek istiyorum. Seksi olmak için çırpınmasına anlam veremiyorum, zaten ultra-seksi her haliyle.

 

 Artık şu saç rengine bir son versin! O dipler ne?!

 

Jessica Alba maşaallah kuluçka makinesi misali sürekli hamile dolaşıyor ortalıkta. Ama yine de çok sevimli. Kocasıyla da müthiş uyumlu ve şirin gözüktüklerini düşünüyorum.

 

 Altın rengi elbise, bronz ten ve doğal makyaj. En süper kombinasyon.

Ve son olarak kalın ayak bilekleriyle Leighton Meester.

Bir insanın göz kapakları nasıl bu kadar büyük olabiliyor anlamıyorum. Ama eyeliner çok güzel duruyor.Çillerini de aşırı makyajla kapamamış çok güzel olmuş. Zaten böyle iddialı elbiselerde makyajı abartmayacaksın. Aferin kız!

Bir Yanıt Bırakın

