Aynen Çöpe! – Benjilicious’ın Karalistesi –

Artık yeni bir başlık açmaya karar verdim. Adını da “Aynen Çöpe!” koydum. Bu başlıkta kullanıp ta memnun kalmadığım ürünleri sizlerle paylaşacağım. Yani bir nevi “Product Blacklist”. Bu sayede siz canların paracıkları boşa gitmeyecek. Tabii ki benim memnun kalmadığım ürünlerden siz memnun kalabilirsiniz ama sonrasında uyarmadı demeyin olmasın diye ben memnuniyetsizliklerimi her ne olursa olsa burada postlayacağım. Hemen iki ürünle başlıyorum.

1. L’oreal Volume Expand Mask. 

Bu bir saç bakım maskesi. Hedeflediği şey ise saça hacim vermek. Bence saç bakım aleminde en gereksiz olan şey hacmi; şampuan, saç kremi ve maske gibi ürünlerle sağlamak. Hacim dediğin şey saç köpüğüyle, saç spreyiyle sağlanır. Bir şampuanın, kremin, maskenin tek görevi saçları pamuk gibi yapmak olmalıdır! Ha peki bu ürün bende ne arıyor diye sorarsanız, bir alışverişte deneme boyu olarak verilmiş bir eşantiyon. Anneciğimle denedik, saçlarımız resmek takır takır, katır katur oldu. Beğenmedik kısaca.

2. Lush American Cream.

Blogumu düzenli olarak takip ediyorsanız eğer Lush’un ne kadar hastası olduğumu bilmeyeniniz yoktur. Bundan bir süre önce upuzuuuun bir “Lush” postum olmuştu hatta. Bu saç kremi de bana promosyon dahilinde verilmişti. Her defasında duş jeli alıyordum diye değişiklik olsun diye almıştım. Ama nasıl desem? Çok güzel kokuyor, hele vanilya kokusu seviyorsanız müthiş ama yumuşatmıyor saçı işte! Hele gölgeli, boyalı, röfleli, kısaca işlem görmüş saçınız varsa kesinlikle yeterli kalmıyor. Onun yerine Migros’tan Glisskur falan alın daha iyi. Eğer çoktan almış iseniz de, sevgilinize verin traş kremi yapsın. Boşa gitmesin.

Bu sefer sadece saç bakım ürünlerini koydum başlığa. Ama daha neler var. Onlara da sıra gelecek. Stay tuned bi***es!

Bir Cevap Yazın

