Maybelline Rimel Review

Şu yaşıma kadar o kadar çok rimel markası denedim ki, artık bu konuda kendimi expert sayıyorum. Lancome, Helene Rubinstein, Yves Saint Laurent, Clinique, MAC… Lüks tüm markaları denedim. O zamanlar küçüktüm, saftım; ne kadar çok para sayarsam o kadar kalitelisini alacağımı sanırdım hep. Taa ki Atrium Migros’ tan Maybelline alıncaya kadar. Bildiğiniz gibi (veya bilmeyeniniz varsa) Maybelline Amerika’ nın en büyük Drugstore markalarından biridir. Biz de nedense Drugstore mantığı pek yoktu bir kaç sene öncesine kadar. Ama artık Watsons’ ımız, Gratis’ imiz var. Neyse. Sadet:

Maybelline rimelleri 10-17 TL arasında değişen fiyatlarıyla inanılmaz cazip bence, hele ki Watsons indirimine denk geldiyseniz daha bile ucuza bulabiliyorsunuz.

Size ufak bir detay: Ben rimellerimi en fazla 3 ay kullanıyorum. İyi niyetimden söylüyorum, kullanılan makyaj malzemelerinde en çok bakteri biriktiren ürün maskaradır. Kullanım süresi en fazla 3 aydır, hele ki benim gibi kontakt lens kullanıyorsanız göz hijyeni çok mühimdir, bilen bilir.

Sizlerle benim en beğendiklerimi paylaşacağım.

1. The Colossal Volume Express: Yılların Volume Express’ inin ilerletilmiş versiyonu. Fırçası daha sıkı ve yoğun, hafif tontiş, kullanımı pratik. Bitince bir daha alasıgeliyor insanın.

2.  The Falsies Volume Express: Diğerlerinden farkı fırçasının kıvrık olması. Kirpiklerinizi fırça kıllarının arasına sıkıştırıp hafif kıvırıyor. (Tabii ki de kirpik kıvırıcyla aynı işlevi olamaz). Son favorim budur arkadaşlar. Akmaz kokmaz. Ben gülmekten çok ağlarım mesela, 3 tüp kullandım, bir kere bile akma yaşamadım. Kalıcılığına rağmen makyaj çıkarıcıyla da çok rahat çıkıyor.

3. Bir de bir kaç ay önce Falsies Volume Express’ in Black Drama’ sı çıktı. Bunun farkı ise Falsies ile aynı fırçaya sahipken, rimelin pigmentinin daha yoğun, daha kara olması. Yıllar önce Yves Saint Laurent’ ın Luxurious Volume rimelini kullanmıştım, resmen kömür karasıydı, bayılırdım ama aşırı pahalı olduğu için ve 3 ayda bir çöpe atma huyumdan dolayı parama kıyamayıp kullanmayı bırakmıştım.

Şu an bunu kullanıyorum ama bir sonraki rimel alışverişimde bunu mu alacaksın diye sorarsanız, ben yine Falsies Volume’ u tercih edeceğim, çünkü Black Drama kremsi ve likit göz altı kapatıcısı kullanıyorsanız akma yapıyor. Hele ki yaz sıcağında en son tercihim bu rimel olacaktır. Kış soğuklarında beeelki…

4. Ve son olarak Define-a- Lash. Bu rimeli kalın, zaten koyu kirpikleriniz varsa boşuna almayın derim. Fırçası bildiğin kıllardan değil de, kauçuk. Sapı da ince ve uzun. Bana biraz sakat geldi açıkçası. Tek iyi yanı, kahverengi varyantının da olması. Gerçi ben siyah seçeneği dururken, kahverengi rimel kullananlara anlam veremem hala ama neyse…

Kirpikleri açık renk ve ince olan kişiler için kullanışlı olacağını düşünüyorum. Özellikle alt kirpiklere uygulaması çok kolay.

Siz de güzel güzel maskaralarınızı sürün de, Vampire Diaries’ teki kız gibi gözlerinizi ortaya çıkartın şekerler..

Bisous.

Bir Cevap Yazın

