Tarz of the Week : Zoe Kravitz

X-Men: First Class’ ta oynadığından geçtiğimiz haftalarda bahsetmiştim. Filmi izledim. Biraz donuk buldum açıkçası, belki film sektöründe yenidir diyedir.

Soyadından da anlaşılacağı üzere Lenny Kravitz’ in ve 90′ ların meşhur oyuncusu, The Cosby Show’ dan Lisa Bonet’ in kızı olur kendisi. Beni ilgilendiren kısmı tarzı tabii ki de. Hippi-chic denilen tarza süper örnek oluşturuyor. Bakınız:

Tarçın renkli fitilli kadife paltonun, krem renkli çakma kürkle uyumuna bayıldım. Yanmış  görünümlü “chopped” saç kesimini ise beğenemedim.

Çiçek Kız imajı. Şifon elbiseyi siyah opak çorapla kombinlemek, lenslere bayık bakmak.

Saç aksesuarından burada da vazgeçmemiş. Kızılderili teması ona gitmiş. Robocop çizmeleri olmamış.

Parizyen şıklık budur. Chanel defilesine giderken.

Kahkülü çok şeker! Sundance’ e de ancak bu kılıkta gidilebilirdi.

Yaşına göre iyi giyiniyor (88’li) . Kasmıyor sanki.

Bir Yanıt Bırakın

