Lila Gözfarı

Favori rengi mor ve morun tonları olan birisi olarak bu postu yapmak zorundaydım. Genelde kahverengi tonlarını sürmeme rağmen alternatif olarak lila farlara da el atmıyor değilim. Bu rengin en sürülesi tonları MAC’ te bulunur arkadaşlar. “I can’t get enough of lilac” derseniz eğer renkli rimelleri de deneyin derim. Kışın MAC’ te çıkan Wonder Woman serisinden almıştım ben ve cidden çok güzel duruyorlar. Yıllardır Yves Saint Laurent satar renk renk. Şimdi de sanırım Pastel ve Flormar da çıkardı renkli rimellerden. Kesenize göre artık…

Eğer ki iş yerinde çok göze batarım diyorsanız (benim gibi şirket çalışanıysanız hele), gözkapağınıza doğal tonda farınızı, lila farınızı da alt kirpik diplerine çekip, mor rimel de kullanabilirsiniz.

Uzun lafın kısası örnekler aşağıdadır:

Bu resim eski bir Clinique kampanyasından alıntıdır. E Clinique te kendini çok yenileyen bir marka olmadığına göre eminim bu rengin aynısını gidip bulabilirsiniz.

Christina Milian, hiç riske girmeden, bluzuna uygun renkte farla olayı bitirmiş. Koyu tenlilerde (aramızda zenci olmadığını farz ederek “koyu ten” kelimesini kullanıyorum) maalesef bu tarz renklerini kaybolma ihtimali yüksek oluyor. Pigmenti yüksek bir far kullanmanızda fayda var, ki renk biraz da olsa kendini belli etsin. (Bu yüzden MAC diyorum.)

Ancak Rihanna bu saç rengiyle bu farı aynı anda kullanıp kendine yakıştırabilir. Tabii yemyeşil göz faktörü de göz ardı edilmemeli..

Megan Fox, rahmetli Transformers galasında. Fotoğraf ararken bayağı bi zorlandım açıkçası. Ya ağzı açık fotosu vardı ya da öpücük gönderirken. En edepli bunu buldum.

Dikkat ederseniz, bu farları süren yüzünün geri kalanını doğal bırakmış. En fazla uçuk pembe parlatıcı sürmüşler. Siz de öyle yapın ki basit durmayın.

Beware.

Bir Yanıt Bırakın

