The Marilyn Monroe Doppelgaenger : Michelle Williams

Hayır, Destiny’s Child’daki Gorillaface Michelle Williams’tan bahsetmiyorum. Heath Ledger’ ın eski nişanlısı, Dawson’s Creek’ teki Alamancı kızdan bahsediyorum. (ay pardon o Mine’ydi:))

Kız Dawson’s bittiğinden beri bir serpildi, kendini buldu ve sanıyorum ki artık bu son filminden sonra daha da iyi bir aktris olacaktır. Belki Oscar bile alır.  Amerikalılar biyografik filmleri sever. (bkz. Erin Brockovich, Monster vb.)

Michelle Williams en son filmi “My Week with Marilyn” de, anlayacağınız üzere Marilyn Monroe’yu canlandırıyor. Bence neredeyse aynısı olmuş. Aşağıda görmüş olduğunuz fotolar Vögh Ekim 2011 sayısından. Nasıl bir Marilyn olduğuna Vogue’ daki çekimlerine bakarak bir de siz karar verin:

Meşhur kitap okurkenki pozu:

Yazılarını okuyan bilir, Milliyet’ te her pazar yazan PuCCa, Marilyn için hayatımın idolü der ve her yazısında onun bir fotoğrafına yer verir. Gerçi ben son bir kaç haftadır okumuyorum. Bayram ziyaretlerinden, ailesinden ve evdeki temizlik faslından yazmaya başladığından beri sıkıyor beni…

“My Week with Marilyn” dünya çapında 4 Kasım 2011′ de vizyona girecekmiş. Muhtemelen bir “Black Swan” vakası olur ve daha film sinemalara gelmeden herkes korsan DVD’ de çoktan izlemiş olur…

Bir Yanıt Bırakın

