Benjilicious loves Physicians Formula!

Ne zamandır ürün yorumlarımı yazmıyordum çünkü uzun süredir yeni ürün almıyordum, taa ki son iki aydır Türk dergilerinde dikkatimi “Physicians Formula” çekene kadar.

 I.D Bare Minerals hayatımıza mineral makyajı soktuğundan beri piyasadaki daha uygun fiyatlı mineral ürünleri arar oldum. Zaten I.D maalesef ve muhtemelen fiyatı her keseye uymadığı için 1-2 yıl piyasada kaldıktan sonra çekildi. Şahsen hayatım boyuca kullandığım en muhteşem makyaj ürünüydü. Şimdi muadilleri var ama henüz MAC ürünlerimi bitirip te yeni ürünlere geçememiştim. Normalde bir ürünüm bitmeden yenisine geçmem çünkü israf olduğunu düşünürüm ama makyajın altına baz olarak kullanılabilecek mineral bir ürüne hayır diyemedim.

Bu ürünün vaad ettiği şey şu: Ciltteki kızarıklık, leke gibi renk düzensizliklerini kapatıp makyajınıza baz hazırlaması. Eczaneye gittim, aldım ve BAYILDIM!!! Gerçekten de ne vaad ettiyse gerçekleştirdi. Fiyatı 60 TL, ki bence bir eczane ürününe göre ucuz bile. İşin en güzel tarafı cildi irrite etmiyor ve makyajın kalıcılığını arttırıyor. Parlamayı bile azalttı diyebilirim. Gerçi kutunun arkasında kuru ciltlere önerilmez diyor ama yağlıya dönük karma cilte sahip biri olarak bu ürüne taptım. Ürünün görüntüsü şu şekilde:

Şaşaalı ambalaja gerek duyulmamış, olay içeriğindedir mantığında:

Kapağı açınca talk-free ve paraben-free ürünün dokusunu az çok tahmin edebiliyorsunuz:

Veee uygulamak için altındaki bölmede çok şirin kabuki bir fırça bulunuyor. Aynası da var:

Bunun adı “Correcting Powder” olarak geçiyor ve iki renk seçeneği var. Ben koyu buğday olduğum için resimlerde gördüğünüz koyu varyantını aldım. Zaten porselen tenli olmadığınız sürece muhtemelen bu renk sizin için de uygun olacaktır. Sonuçta bu sadece baz, renk vermesi gerekmiyor…

Daha fazla bilgi için Physicians Formula’ nın websitesini ziyaret edebilirsiniz:

http://www.physiciansformula.com/en-us/staticpage/mineralwear.html

Alırsanız sanki pişman olmazsınız…

Bir Cevap Yazın

