The Balm Cosmetics: Mary-Lou Manizer

Geçenlerde aylık ihtiyaçlarımı almak için Gratis’e gidişimde gözüme çarpan The Balm markasından siz canlara bahsetmek istiyorum. Amerikan kozmetik markası daha yeni Türkiye pazarına girmiş ve şimdilik sadece Gratis’lerde bulunuyor. Eğlenceli ambalajlarıyla ilk bakışta akla Benefit’i getiriyor.

Diğer ürünlerini bilmiyorum ama en son gidişimde kendime hakim olamayıp, aydınlatıcı ürünü “Mary-Lou Manizer aka “the Luminizer”” ürününü sonsuz ürünler çekmece ekledim. Markayı ilk gördüğümde açıkçası biraz şüpheli yaklaşmıştım ama eve gidip azıcık internet araştırması yapınca gerçekten de seveninin ne kadar çok olduğunu görüp ben de bizzat denemeye karar verdim. Zaten fiyatlar Maybelline ile hemen hemen aynı, denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum.

Şakaklara, burun üzerine veya büyük bir fırçayla tüm yüzünüze bu aydınlatıcıyı uygulayabiliyorsunuz. Şahsi kaanatım bu ürün mucizeler yaratıyor. Hele kış aylarında, yazın sahip olduğumuz o “sun-kissed look” yerini maalesef mat ciltlere bırakıyor. Bu ürün de sanki size hile yapmanız için yaratılmış! Ürünün fotolarını görebilirsiniz:

Ambalajları gerçekten alınası. Ürünün içinde kendi aynası bulunuyor ama maalesef fırçası yok.

Ayrıca Youtube’dan ürünün makyaj uygulamasını buldum. Onu da ekliyorum:

Ben bayıldım. Umarım siz de seversiniz.

 

2 thoughts on “The Balm Cosmetics: Mary-Lou Manizer

  1. selam ; rica etsem ürünün fiyatını tam olarak belirtebilir misiniz ? Şehrimizde gratis yok bir arkadaş vasıtasıyla temin edicem.Ayrıca markanın allıkları hakkında ne düşünüyorsunuz ? Şimdiden teşekkür ederim:)))

    1. Selam canım..sanki sana yazdığım yorumlar gitmemiş gibi geldi o yüzden bir daha yazıyorum..çok geç oldu ama:((

      ürünün fiyatı 40 TL. Allıklarını ise henüz deneyemedim. Ki denersem blogda hemen yazacağımdan emin olabilirsin:)

      sevgiler!

Bir Cevap Yazın

