Sofia Vergara Avize Küpeleri ile

Aranızda Modern Family’i izlememiş olan var mı? Bu dizi bana hayatım boyunca izlediğim en komik en yardıran diziyi ifade ediyor! Her karakter özenle seçilmiş. Sofia da bunlardan biri. Dizideki karakteri gibi o da Kolombiyalı. Son iki senedir Emmy ödüllerine ekipçe katılıyorlar, çünkü her seferinde en iyi komedi dizisi dalında aday oluyorlar. Sofia da 2011 Emmy’lerinde bu capcanlı mercan rengi elbiseyle bu inanılmaz küpeleri taktı. Gafaeltt mir!!

Elbiseyle aynı renkte ruju da uydurmuş ya helal olsun…

Jessica Rabbit saçı, bu kıvrımlar ve bu elbise…

Lame değil de dore detaylı aksesuarları kullanarak risk almış biraz ama halletmiş…

One thought on “Sofia Vergara Avize Küpeleri ile

  1. ilk fotoğrafa bakarsak da bariz ruju taşırmış!
    biliyorum dudakları daha kalın dursun diye dıştan kontürleyip sürüyorlar ama olmuyor işte, ben de ince dudaklıyım ve haddimi biliyorum – kırmızı meselesine hiç girmiyorum mesela 🙂

Bir Yanıt Bırakın

