Benjilicious loves Kiehl’s!

Blogumu takip edenler benim Lush manyağı olduğumu bilir. Maskeleri ve duş jellerinin üzerlerine marka tanımamışımdır da. Arınıdırıcı ve peeling özellikle “Herbalism” maskelerini bir kez kullandıktan sonra gidip te Chanel’lere Lancome’lara neden o paralara bayılmışım diye kendime sorgulaya sorgulaya da bir hal olmuşumdur.

Ok. Herbalism’imden asla vazgeçmeye niyetim yok ama şimdi durumlar değişti. Çünkü bir yıl kadar önce “Kiehl’s” ile tanıştım.

Yıllardır Amerikan dergilerinde okurdum. Ünlülerin vazgeçemediği hatta zaman zaman yardım kampanyalarına destek olmak için ürünlerin ambalajlarını dizayn etmeye yardım bile ettiklerini. Kiehl’s 1851 yılında New York’ta bir eczane olarak kurulmuş. Ürünlerin en önemli özelliği doğal içeriklerin kullanılması. Herkesin cilt tipine uygun bir ürün mutlaka bulunuyor. Fiyatları Clinique ve Lancome arası ve aldığınız ürünün içeriğine göre değişiyor. Diğer bilindik markalarla arasındaki tek fark, paranızın karşılığını almanız ve ürünlerini kullandıktan sonra başka ürünlerin yüzüne bir daha bakmamanız.

İstanbul’da iki tane mağazası bulunmakta. Biri Akmerkez biri de Marmara Forum. Ben akşamüstleri daha sakin olduğu için ve müşterilerle ilgilenen Arzu Hanım’a bayılmamdan dolayı Marmara Forum Kiehl’s’a gidiyorum. Tüm Kiehl’s ekibi her daim güler yüzle ve enerjik bir şekilde  karşılayıp, sizin cildinizle ilgili şikayetlerinizi dinleyip, size en uygun ürünü bulmanıza yardımcı oluyor, bıkmadan usanmadan da ürünleri sizlere anlatıyor.

Şimdi bir tanecik başlığın altında ürünleri tanıtmayı düşünmüyorum çünkü o kadar çok Kiehl’s ürününü ana-kız kullandık ve kullanmaya devam ediyoruz ki. Ürünlerin hakkını verebilmek için parça parça postlamayı düşünüyorum.

İlk olarak annemin aslında kendine aldığı ama benimki bitince ondan arakladığım göz kremi “Abyssine Eye Cream”.

Basit bir kırışıklık karşıtı krem gibi vaadleri yok. Hepimizin bildiği gibi vaad denen şey, yalanın bir önceki safhasıdır. Ama bu krem gerçekten sürer sürmez göz çevrenizi pamuk gibi yapıyor. Ben sabah akşam sürüyorum. Üzerine göz altı kapatıcısını da hemen uygulayabilirsiniz. Vıc vıc bir yapısı asla yok. Krem formatta olsa da aslında biraz daha mousse dokusu var. 25 yaş üstü herkes kullanabilir bence.

Bir de “Creamy Eye Treatment with Avocado” var. Avokado varsa ben de varım diyenlerdenseniz bu ürünü gerçekten çok seveceksiniz.

 Bu meyvenin ne kadar muhteşem bir antioksidan olduğunu dergiler gazeteler bas bas bağırıp duruyor. Abyssine’e göre sanki daha yağlı bir yapısı var. Kesinlikle daha yoğun nemlendiriyor. Sanki daha kuru ciltler için daha uygun olur. Ben testerını kullanmıştım o yüzden bütün bir kavanozla mutlu olur muydum bilemiyorum. Ama kuru ciltlerin çok memnun kalacağından eminim. Çünkü bu markada boş yok arkadaşlar!

Şimdilik bu kadar canlar. Daha maske, yüz ve vücut nemlendiricisi postlarım olacak. Beklemede kalın. Krem almadan önce mutlaka blogumu okuyun. Xoxo…

One thought on “Benjilicious loves Kiehl’s!

Bir Cevap Yazın

