Benjilicious loves EcoTools!

İş makyaj yapmaya gelince değişmez bazı kurallar vardır kızlar:

1. Cilt makyajı için (pudra, fondöten, kapatıcı) her zaman kaliteli malzemeler kullanmak,

2. Far, ruj, allık gibi detaylarda ucuza kaçmak:)

3. Ama madde 1 kadar önemlisi; kaliteli makyaj fırçası kullanmak.

Kaliteli fırça deyince her fırça aklınıza gelmemeli. Chanel’ den aldığınız pudranın içinden çıkan fırça bile uyduruk olabiliyor. (Bronz pudrasını kullanmış biri olarak biliyorum.) MAC’ ten veya Bobbi Brown gibi işin ehli markalardan almaya kalkarsanız kendinizi bir far fırçasına 50 küsür TL vermiş biri olarak bulabilirsiniz. Tabii ki en iyileri onlar gibi gözükebilir ama piyasada muadili olan daha bir çok marka bulunuyor.

Eskiden alternatif olarak Sephora’nın fırçalarını alırdım, MAC’e oranla fiyatı daha uygun olup kalitesi de aynı oluyor.

Amaaaa artık Eco Tools’u keşfettiğime göre bunlarla uğraşmama gerek kalmadı. Sapları bambudan yapılan fırçalar tam anlamıyla “eco-friendly”. Özellikle göz makyajı fırçalarına bayılıyorum. En güzel yanları üzerlerinde hangi aşamada hangisini kullanacağınızı yazıyor. Ambalajında da açıklama bulunuyor.

Göz için:

Yüz için:

Ve mix set (benim kelimelerimle):

Eco Tools fırçaları 45 TL civarı, fiyatlar setlere göre değişiyor. Gratis’ler ve Watsons’larda bulabilirsiniz. Ayrıca online alışverişi düzenli takip edenlerdenseniz; Markafoni, Limango ve Trendyol gibi sitelerde ayda bir indirimli olarak kesin denk gelirsiniz. Ben göz makyajı fırçalarımı 35’e kaptım. Şiddetle tavsiye ediyorum.

One thought on “Benjilicious loves EcoTools!

  1. ben de “mix seti”ni şiddetle tavsiye ediyorum! sadece eyeliner fırçası için almıştım seti, ki gayet memnunum.. bir tek kaş/kirpik fırçasını kullanmıyorum, diğerleri kalp kalp 😀

Bir Yanıt Bırakın

