Lea Michele Kapak Çekimi

Daha önce de bloğumda  Allure dergisinin kapak çekimine yer vermiştim. Bu sefer de Glee dizisinin başrolünde oynayan esmer kız, Lea Michele’in çekimini paylaşmaya karar verdim.  Diziyi şahsen izlemiyorum, bir defasında 5 dakika bakmıştım ama bu kızın cırtlak sesini duyar duymaz kapamıştım. Bilmiyorum belki çok önyargılı davrandım. Aslında dizinin kendisine gerçekten bir şans vermeyi çok istiyorum ama izlemek istediğim o kadar çok dizi var ki, Glee en son sıralarda falan.

Bu 86’lı kızın ses tonundan hoşlanmasam da, kendisinde  beğendiğim bir “özellik” var ki, o da büyük burnu. Gerçekten. Bence bu kız yüzüne göre büyük bir burunla da hayatta bir yerlere gelinilebileceğinin ve çekici görünülebileceğinin ayaklı bir kanıtı. Bu çekimde de hafif Sophia Loren havası sezdim.

Eyelinera ve kabarık saça hasta ben, tabii ki bu çekime bayıldım.

Çekimin kamera arkasını da izledim. Saçları maşa yapıp parmaklarla dağıtmışlar.

Sophia Loren demişken:

Bir Yanıt Bırakın

