Musicilicious: Lana Del Rey

Daha cumartesi günü Milliyet’te Mehmet Tez’in yazısında bu kızın ismini gördüm ve şöyle bir online araştırma yapınca aslında bu sesi duyduğumu ama farkında olmadığımı anladım. Uzun zamandır Eksen’in playlistlerinde dönen “Born to Die” şarkısını bir daha dinleyince ve videosunu izleyince ilgim daha da arttı ve bütün şarkılarını indirmeye başladım.

21 Haziran 1986 doğumlu  Lana Del Rey’in gerçek ismi Elizabeth “Lizzy” Grant. Prodüktörleri ve menejeri “Lana Turner ve “Ford del Rey” isimlerini bir araya getirerek  bu seksi ve cool sahne ismini yaratmış.

İlk çıkışını “Video Games” şarkısıyla yaparak bir “Internet sensation” haline gelen Lana, müziği sevilmesine rağmen silikonlu dudaklarından ötürü blogerlar tarafından sahte olmakla suçlanarak yerden yere vuruluyormuş.

Kim ne derse desin ben kızın sesini ve gerek müzik gerekse tarz olarak gerçekten beğendim. Albümü 2012 yılının başında çıkacakmış. Aşağıda  birkaç klibini izleyebilirsiniz:

Kinda Outta Luck

Born to Die

Ayrıca Video Games. Bunun canlı performansını çok beğendiğim için klibini eklemedim ama eğer isterseniz Youtube’dan izleyebilirsiniz.

2 thoughts on “Musicilicious: Lana Del Rey

  1. yaklaşık iki aydır dinliyorum lana del rey’i bağımlılık yapıyor resmen.. ayrıca havasına, tarzına, her şeyine hastayım! dudaklarına dikkat çekmek için silikon yaptırdığını söylemiş, böyle de bir özgüven. dolayısıyla kimseye laf söylemek düşmüyor bana kalırsa.

Bir Cevap Yazın

