Eye Candy: Paul Wesley

“A common slang term for visually appealing persons or effects used to draw mass attention is eye candy.[2] The implication is that they are eye-catching in a superficial fashion, for example due to adding an element of sexuality. Like actual “candy“, this addition is seen to be neither nutritious nor substantial, but rather provides a potentially addictive appeal which will sustain the attention of a wider audience, possibly despite their better nature.”

Kaynak: Wikipedia

Evet. Başlıkta ismi geçen şahıs, Wikipedia’nın bu tanımını aynen karşılıyor. Reklamlarını görünce ergen bulduğum,” oh nooo, not another vampire tvshow/movieeeee” diye düşündüğüm ama nasıl olsa tiksinç sahnelerle dolu True Blood’ı bile  izliyorum diyip, 2 sezonunu netten peşpeşe soluksuz izlediğim “The Vampire Diaries”‘in Stefan Salvatore’u o. Uzun zamandır bir aktörü bu kadar beğenmemiştim. Bi 13 yaşımda Brad Renfro’ ya aşıktım ama o da bir-iki yıl önce aşırı dozdan gitti:((

Sadet:

Paul Wesley.

23 Temmuz 1983 doğumlu.

Aslan burcu.

Evli. (Torrey DeVitto ile. Hatta 3. Sezonun mid-season hiatus bittikten sonraki ilk bölümünde bir doktoru oynuyor.)

2. sadet:

Hangi kafede şöyle bir tip oturur ve fincanı şöyle tutar?

Ve çok beğendim Instyle dergisi çekimleri:

Fotoları nette buldum. Kendim scanlemedim. O kadar loser değiliz:)

Artık bu “eye candy” postlarım daha sık olacak kızlar. Eli yüzü düzgün ötesi erkekler blogumda yer alacak. “Yuppiii!!!” dediğinizi duyar gibiyim:)

Bir Cevap Yazın

