Benjilicious loves Kiehl’s! Part 2

Hemen hemen bütün ürünlerine bayıldığım Kiehl’s için yaptığım ilk postum göz kremleri üzerineydi. Bu seferki ise cilt kremleri üzerine. Yine söyleyeceğim, postlarımda bahsettiğim ürünlerin hepsi, bizzat kullandığım ürünlerdir. Başlıyorum:

Rare Earth serisinden “Pore Minimizing Lotion”. Son birkaç yıldır gözenek küçültücü yüz losyonları trendi aldı başını gidiyor. Bu ne işe yarayabilir ki derseniz, gözenekleri geniş olan insanların, makyaj yaptıktan sonra daha 1 saat geçmeden cildinin parlamasını “geciktiriyor ” demek. Geciktiriyor diyorum çünkü engellemek gibi birşey söz konusu olmaz. İnsanoğlu doğaya karşı gelemediği gibi, cildinin doğasına da karşı gelemez. Cilde sürer sürmez matlaştırıyor, makyajınıza güzel bir zemin hazırlıyor. Ama ben yine de sabahları temiz cilde bunu uygulasanız da, akşam makyajınızı çıkardıktan ve banyondan çıktıktan sonra bir kez daha bu ürünü değil de hafif dokulu bir nemlendirici daha kullanmanızı öneririm. Ayrıca yazın bu ürünü kullanmak daha uygun olurmuş gibi geliyor. Kışın yağlıya dönük ciltler bile hassaslaşıp, bazı bölgeleri kuruyabiliyor. Bu tür durumlarda bu kremi kullanmamanızı tavsiye ederim. Ben formulünü keşfedip, bu cici kremi daha bilinçli kullanıyorum.

Ultra Light Daily UV Defense. Bu ürün aslında güneşten koruyucu bir krem. Hem de 50 koruma faktörlü. Şu an bu blogu okuyorsanız, sizleri şiddetle uyarıyorum: Güneş kremini sadece yazın kullanmayın!! Cildi en çok yaşlandıran şeyin güneş olduğunu sokaktan geçen kırolar bile biliyor…

Bu ürünü ilk tüpten sıktığınızda yağlı gibi duruyor ama çok az bir miktarı, nemlendiricinizden sonra, üzerine sürüp yüzünüze ve boynunuza iyice dağıttığınızda dokusu hafifleşiyor. İki boyu mevcut. Ama tabii ki, 60 ml olanı daha ekonomik.

Bir diğer Ultra’lı krem. Ama bu sefer nemlendirici. Yağlı ciltler düşünülerek yapılmış, jel kıvamında “Ultra Facial Oil-Free Gel Cream”. Eğer yağlı bir cildiniz varsa, daima ambalajının üzerinde “oil-free” ibaresinin bulunmasına dikkat edin. Sürümü müthiş kolay. Sonrasında cildiniz pamuk gibi oluyor, vıç vıç hissi yaratmıyor. Şu ana kadar en sevdiğim, kullanmaktan en keyif aldığım nemlendirici. Bitince aynısını almayı düşündüğüm ender ürünlerden.

Her üründe olduğu gibi, bu bahsettiğim kremlerin de muadili ürünler piyasada mevcut. Ben hep aynı ürünü kullanmaktan kaçındığım için, Kiehl’s’a geçiş yaptım. Geçiş o geçiş. Bu ürünlerle aynı özelliğe sahip olan ama bence Kiehl’s’ın kalitesiyle boy ölçüşemeyecek, daha önce kendi kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum:

Rare Earth Pore Minimizing Lotion  vs  L’Occitane Red Rice Ultra-Matte Face Fluid

Ultra Light Daily UV Defense  vs  Clarins UV Plus Protective Day Sunscreen SPF 40

Ultra Facial Oil-Free Gel Cream  vs  Biotherm Aqua Source

Bu muadil kremler kötü müydü derseniz, hayır değillerdi derim. Aqua Source’u 18 yaşımdan beri kullanıyorum. Clarins’in gündüz koruyucu kremi de çok hafif dokuludur. Piyasada bulması güçleşince bırakmak zorunda kaldım. L’Occitane’ın matlaştırıcı kremi ise bende burun-yanak arasındaki bölgede kızarıklık yaptı. Hatta mağazasına gidip bayanlara danıştım, içinde bulunan çinkonun bazen bu tip yan etkileri olabiliyormuş. Ben de doğal olarak bir daha almadım.

Eğer diğer ürünler bana çok lüks, cildim matlaşmasa da güneşten kışın korumasam da olur derseniz, bu ürünler arasından en çok Ultra Facial Oil-Free Gel Cream’i tavsiye ederim. Fiyatı kaliteli bir nemlendirici için çok uygun (Tabii “aaaa, niye öyle diyorsun Nivea da Dove da çok kaliteliiii” diyorsanız, bu postu okumamış farz edin). Bisous.

3 thoughts on “Benjilicious loves Kiehl’s! Part 2

Bir Cevap Yazın

