Benjilicious loves Rausch!

Bundan 1-2 yıl önce keşfettiğim İsviçre’li marka nasıl olduysa bir anda gönlümde bir Kerastase’ın bir L’oreal’in tahtına oturuverdi. Zaten Kerastase’a neden zamanında o kadar para vermişim hala bilmiyorum. Piyasadaki en kaliteli saç ürünlerini yapan markalardan biri, onu tartışmıyorum ama kalitesi onun kadar iyi olup ta çok daha uygun fiyatlı markalar da var. Zaten bildiğimiz bir çok marka L’oreal gruba ait. Yani ne alırsak alalım bir şekilde L’oreal’i zengin ediyoruz.

Neyse. Ben markaya geri dönüyim. Rausch’un kelime anlamı sarhoşluk, kendinden geçme. İngilizce’deki “intoxication”. Saçıma spreyini sıktığımda tabii ki beni kendimden geçirip bayıltmıyor ama saçıma sıkıp sonrasında kurutma makinesi, saç şekillendirici vs.’yi kullandıktan sonra saçımın yumuşacık olduğunu görmek bana en azından bir “vauvvv!!” dedittiriyor.

Rausch’un şu ana kadar farklı  iki spreyini kullandım. “Avocado” ve “Malven” spreyi. Avocado olanı renk koruyucu, Malven olanı da hacim kazandırıyor. Asıl amaçları ne olursa olsun, sonuç olarak saçlarınızı yumuşacık yapıyor ve muhteşem cici kokuyor.

Bu markının en can sıkıcı tarafı ise maalesef sadece eczanelerde bulabilmeniz ve yurtdışını göre 2 – 2,5 kat fazla para ödemeniz. Bizde 50 TL civarı iken Almanya’dan 10 euroya alabiliyorsunuz. Biliyorum, that sucks! Ha bi de her eczanede de yok.

Eğer yeni ürünler kullanmak istiyorsanız Rausch’u tavsiye ederim. Ürün seçeneği sadece spreyden oluşmuyor. Şampuan, bakım kürü ve kremlerini de bulabilmeniz mümkün.

 

 

Bir Cevap Yazın

