Lancome Spring Look

Neden bilmiyorum ama son zamanlarda Lancome’un farlarına takık vaziyetteyim. MAC’in kalitesini tek geçerim derdim hep ama arada heves edip aldığım Lancome farları artık resmen elimin gittiği tek far malzemesi oluverdi. Sanıyorum ki bu sevdam paletlerinde bulunan renklerin kendi aralarındaki uyumlu renk geçişleriyle alakalı…

Her sezon gerçekten değişik renklerde ürünler piyasaya sürüyorlar. Normalde pembe, yeşil, mavi gibi riskli tonlarda makyaj yapmaya çekinsek bile, Lancome göz farları kaliteli dokuları, kullandın mı basit durmayan ve yüze hoş bir hava katan ürünler olarak , biz makyajseverlerin ilgisini çekiyor.

Önümüzdeki bahar aylarında piyasa sürülücek seri, pembe rujlar, parlatıcılar, allıklar ve pastel su yeşili ve pembe farlardan oluşuyor.

“La Roseraie allık”:

“Les Yeux Doux” dörtlü far seti:

“French Touch” ruj:

“Color Fever” parlatıcı:

Benim burda eklediğim resimlerde yanlızca rujun ambalajı gözüküyor. Color Fever Gloss’un da su yeşili varyantını ekledim ama uçuk pembe tonu da mevcut. Aynı şekilde far setinin de, koleksiyonun isminden de anlaşılacağı üzere gül tonlarında seçeneği de var. Piyasaya çıktı mı henüz bilmiyorum ama çıkar çıkmaz far setine saldıracağım kesin!

One thought on “Lancome Spring Look

Bir Cevap Yazın

