Meşhuurr Lana Del Rey SNL Performansı

Geçtiğimiz hafta nette yabancı basını takip etmişseniz eğer, muhtemelen Lana’nın ünlü Saturday Night Live şovundaki performansının nasıl yerden yere vurulduğunu da okumuşsunuzdur. Merakla hemen youtube’un karşısına geçtim ve izledim. Bu kızın şarkılarını ne kadar sevdiğimi daha önce de belirtmiştim, albümünün çıkmasını da dörtgözle bekliyorum ama gerçekten kötü bir performans. Şarkının sonuna doğru şarkıya girmesi gereken yerde “yutkunsam mı, o tükürüğü iki dakka daha bekletsem de şarkıya mı girsem” dilemmasını duydum ya, çok üzücü gerçekten. Olsun. Bizde kimler şarkıcı oluyor.

Bu arada dikkatimi bir şey daha çekti. Bazı performanslarında ve bu SNL’dekinde de Lana transgender ses tonuyla söylüyor. Kendi seçimi tabii de, ben onun kayıt sesini daha çok beğeniyorum. Siz de bi izleyin bakıyim…

Performansın sonundaki Hülya Koçyiğit bakışlarına koptum:)

One thought on “Meşhuurr Lana Del Rey SNL Performansı

  1. kafa epey güzel bunun ..ama blue jeans damar kayıt dinlerken.. böyle freaklip show oluyor izleyince nme’yi falan çalkaladı bu yorum ne gerekse daniel da savunmuş kendisini

Bir Cevap Yazın

