Benjilicious loves Burt’s Bees!

Bu markayı Amerikan InStyle’da görürdüm hep. Neredeyse %100 doğal içerik gibi bir iddiaları vardı ama bizde satılmadığı için denemeye fırsatım olmamıştı. Bundan birkaç ay önce Türk online alışveriş sitelerinde çıkmaya başladı. Meğersem Boyner mağazaları getiriyormuş. Bütün Boyner kozmetik reyonlarında bulabilirsiniz.

Burt’s Bees ürünlerinin temel içerik maddesi Royal Jelly denilen arı sütü. Mucizevi bir madde olarak anılan arı sütünün kokusunu tadını tipini neredeyse ürünlerinde hissedebiliyorsunuz. Ballı ürünlerden hoşlanıyorsanız eğer bayılacaksınız.Benim yanlızca iki ürününü deneme fırsatım oldu; biri dudak biri de göz kremi.

Radiance Eye Cream: İlginç bir krem diyeceğim. Su gibi, hafif ötesi, aydınlık verici ve en önemlisi göz altınızı yumuşacık yapacak cinsten. Eğer ağır göz kremlerini kullanmaya çekiniyorsanız, %98.20 doğal içerikli bu kremi edinin hemen derim.

Bu da %100 doğal imiş. Bal kokulu ve bal tadında. Yumuş dudaklar için cici bir dudak stiği. Ben mat rujlarımın altına sürüyorum, hem daha kalıcı oluyorlar hem daha güzel sürülüyorlar.

Dipnot: Yüzde verdiğim rakamlar ürünlerin ambalajları üzerindeki rakamlardır, atmasyon değildir.

Bir Yanıt Bırakın

