Bireysel Takma Kirpik Nasıl Takılır?

Bu postumu “Takma Kirpik Nasıl Takılır” postumun devamı olarak düşünebilirsiniz. O zamanki postum tek parça olanlarını takmayı anlatıyordu. Tekli olanlarını nasıl takmak gerektiğini  bana soran bebekler oldu, ben de imdatlarına yetişiyim dedim:)Bu arada “bireysel” kelimesini kullandım ama doğru mudur bilmiyorum:)İngilizce’de “individual lashes” dedikleri için uygun olur diye düşündüm.

Temelinde bütün takma kirpik uygulama işlemlerinde aynı tür malzemeleri kullanıyorsunuz. Cımbız, ayna ve kirpik yapıştırıcısı. En can alıcı nokta ise elinizin titrememesi ve kirpiğe yapıştırıcıyı uyguladıktan sonra kısa bi süre yapışkanın yoğunlaşması için beklemeniz. Sonrasında da videodaki kızın yaptığı gibi likit veya jel siyah eyeliner ile yapışkanın ve takma kirpiklerin dip kısımlarının belli olmaması için üzerinden fırça yardımıyla geçmeniz.

Daha aksansız birinin tutorialını sizle paylaşmak isterdim ama yakın çekim yapması, kısa ve öz anlatmasını beğendim. İşinize yarayacağını düşünüyorum.

Bisous.

Bir Cevap Yazın

