Benjilicious loves Hacimli Saçlar!

Kabarık aslan yelesi misali fakat sanki bir cat fight’a karışmış gibi değil de, bakımlı, azıcık vakit ayrılmış saçları kast ediyorum. Bu tarz saçları yapmanın en pratik yolu, saçınız nemliyken diplerine John Friede Luxurious Volume Blow Dry Lotion sıkıp, uçlarına aynı seriden köpük sürüp, saçlarınızı ikiye ayırıp tepeden iki tane ufak topuzlar yapıp yatmaktır. Ben hep bu şekilde yapıyorum.

Tepeden toplayın dememin sebebi de geceleri benim gibi yan yatanlardansanız çok rahatsız olamayabiliyorsunuz. Bigudiyle de yatabilirsiniz ama şahsen benim uykum çok değerlidir ve saçıma plastik cisimler yerleştirip uyumak, uyku kalitemi ciddi derecede bozuyor. Ben de ince lastik tokayla topuzları sarıp öyle kafamı yastığa koyuyorum, beauty sleepimi alıyorum.

Zaten bigudilerle saçınızı sardığınız zaman Muazzez E. / A. saçı gibi oluyor, ki doğal durmuyor. Eğer daha çok dalga istiyorsanız topuz sayınızı arttırabilirsiniz. Hatta ben eğer gündüz saçımı yıkayıp çıkacaksam ve birkaç saatim varsa,  tek bir alçak topuz yapıp makyajımı öyle yapıp giyiniyorum ve evden çıkmadan önce saçımı açıp, hacim veren spreyle fixleyip ready to go oluyorum.

Nasıl saçları kast ettiğimi resimlerde daha iyi görebilirsiniz.

Angie’ninkiler çok hafif hacimli, dalga varla yok arası.

Yeni Scarlett Johansson Amber Heard tam bir Veronica Lake saçı yapmış. Eski Hollywood Glamour!

Bildiğin Türk düşmanı Kim, uçları hafif maşalı saçlarıyla. Bu en kolayı.

Kate Moss ta, hacimli saç yaratmak için illa ki uzun saça ihtiyaç olmadığının kanıtı. Eyeliner ve nude ruj kombinini de çok beğendim.

Bir Yanıt Bırakın

