Pantene Doğal Sentez Review

Markanın iddiasına göre dünyanın bir numaralı saç bakım markası, ki kendilerini kandırmasınlar, bi Kérastase bi John Frieda değiller yani. İlla ki drugstore ürünü alacaksam gider L’oreal alırım, hepsine bin basar…

Saç bakımına gelince bir tane şampuandan memnunsam ona takılı kalan, saç kremi, maskesi ve serumu gibi ürünlerde deneysel takılan bir insanım. Hatta dürüst olmak gerekirse 8 senedir falan Head & Shoulders şampuan kullanıyorum.

Geçenlerde Gratis’e yaptığım ziyarette “çok tantanasını yaptılar, bari bi deniyim” diyerek Pantene’nin doğal sentez saç kremini aldım. Son birkaç haftadır her banyoda onu kullanıyorum ve artık sağlıklı bir yorum getirebileceğim kanaatine vardım canlar.

Bu kremin en büyük artısı kesinlikle ve kesinlikle misss kokusu. Ürünü gerçekten kullanılası kılıyor. Diğer bir iyi özelliği ise çok yoğun olmaması, rahat durulanabiliyor, ki bu aslında artı mı eksi mi çok emin olamıyorum çünkü ürünün eksisine doğru kaymış oluyorum: Bu ürün adı gibi “doğal” saçlara yarıyor kanımca. Yani boya, gölge, röfle gibi işlem görmüş saçlara yeterli olmuyor. Mesela Glisskur serisinin kremlerini kullandığımda sürer sürmez saçlarım yumuşacık oluyor ve durulama esnasında saçlarım elimden adeta kayıyor. Bu üründe bunu yaşamadım.  

Tabii şöyle bi durum da var: Bu serinin aynı anda şampuanını ve bakım kremini de kullanırsanız eminim daha sağlıklı sonuçlar verecektir. Ben şu an sadece saç kremiyle ilgili görüşlerimi paylaşıyorum.

Sonuç olarak asla kötülemeyeceğim bir ürün, belki benim ihtiyaçlarıma karşılık veremedi ama tüm seriyi birlikte kullanıp denemekten zarar gelmeyeceğini düşünüyorum. Reklam kampanyasında Tuba Büyüküstün yer alıyor. Açıkçası çingene Hasret rolü için saçlarını kızıla boyatıp sonra eski rengine döndükten sonra Doğal Sentez serisinin saçlarında muhteşem sonuçlar verdiği iddiasını ben yemiyorum. Karar sizin. Bisous.

Şu kızıldan:

Şu renge boyatıp saçların mahvolmaması imkansız ve kalıbımı basarım Tuba Kérastase’dan başka ürünü kullanmıyordur:)

Bir Cevap Yazın

