Mavilim: Kim Kardashian

Geçen günkü Katy Perry postumdan sonra başka bir mavilim postu yapmayı düşünmüyordum ama “o kadar çirkinim ki o yüzden bu kadar makyaj yapıp çirkinliğimi saklıyorum” Kim Kardashian’ın mavi farını görünce beğenir gibi oldum. Bir sarışın böyle bir maviyi sürse basit durabilir ama pürüzsüz tene yapılmış bu mavili makyaj, esmerlerde göze hitap ediyor. Bu kadar iddialı bir far kullanımında dikkat edilmesi gereken nude tonlarda allık ve rujun kullanılması. Mesela yanaklara MAC “Style”  allık, dudaklarda da yine MAC “Cherish” ruj.

Bu renk bir maviyi de yine muhtemelen MAC’lerde bulabilirsiniz. Örneğin “Blue Storm” , “Blue Flame” ya da NARS’tan “Rated R”. Bu arada Kim’in bu fotosu yeni parfümü “True Reflection”ın tanıtımında çekilmiş. Bu eventteki en eğlenceli olay ise kadının tekinin Kim’in başından aşağı un dökmesi 🙂 Videosunu bile buldum:

One thought on “Mavilim: Kim Kardashian

  1. Kim´in makyajlarini aslinda cok seviyorum, hatta onun make-up artistinin mario dedivanovic´in blogunu hep takip ederim ; ) Ama burda gözleri cok gri ve siyah gibi olmus bence, daha güzel bir mavi secilebilirdi ; )

Bir Cevap Yazın

