Benjilicious 1 Yaşında!

Bundan yıllar önce kafama koymuştum bir blog açmayı ama nedense nasıl bir şey yapmam gerektiğine karar verememiştim. Sonra bir yıl önce bir pazar günü hadi şu bloga bir girişiyim dedim ve güneşli bir öğleden sonra 1 saatçik içinde blogumun temellerini attım. İlk postum Gerard Butler ile yapmıştım ama çok geçmeden blogum neredeyse tamamıyla makyaj ve güzellik üzerine oldu.

Üzücüdür ki, hepimiz sevdiğimiz işi yapamayabiliyoruz ama sevdiğimiz şeylerle ilgili girişimlerde bulunmak elimizde. Ben de sıkıcı ve tekdüze ofis çalışanı hayatıma, sevdiğim bir şeyi yaparak renklendirmeye karar verdim ve Benjilicious’ı kurdum.

Ortaokul yıllarımda başlayan makyaj merakım, aldığım Harper’s Bazaar, Elle ve ikinci el İngiliz ve Amerikan Vogue’lar sayesinde çığrından çıktı ve daha 15 yaşında nemlendirici kullanan (L’oreal Hydrafresh idi 🙂 ), 18 yaşında da göz kremi süren ( Avon’un jel kıvamında bir kremi idi) bir genç kız haline dönüştüm. Bugün ise gittiği makyaj departmanlarında ukalalılığıyla insanlara fenalık geçirten biriyim 🙂

Bu blogu kurmamdaki en büyük amaç, yıllarca biriktirdiğim, aslında hayatın gerçekliğinin yanında çok boş kalan, bilgileri başkalarıyla paylaşıp, onlara biraz olsun yardımımın dokunabilmesiydi. Bakmayın arada bir magazin de koyuyorum ama sırf kafanız dağılsın diye:)

Başlarda onlarca kişi bloguma tıklarken, bugün günde yüzlerce kişi ziyaret ediyor. Bana verdiğiniz destek için hepinize teşekkür etmek istiyorum. En ufak yorumunuz bile beni çok mutlu ediyor. Gönlümde yatan, blogumun daha çok kişiye ulaşması. Geçen gün yazmıştım, FB TV’ye çıktım diye ama maalesef programda altyazıda blogumun ismi yanlış yazılmıştı 😦 Bu yüzden daha fazla kişiye ulaşma hayalimde ufak bir erteleme oldu:)

Umarım zamanla daha çok makyaj ve bakım severe ulaşır Benjilicious. İyi ki varsınız canlar. Bundan sonra da elimden geldiğince sık postlamaya devam edeceğim. Bu arada soranlar oluyor, ismim “bencilişıs” olarak telaffuz ediliyor. Biliyorum, daha zor bir isim bulmalıydım ama bu ismi çok sevdim napıyim 🙂

Sizlerin görüşleri benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin, bu blogta daha başka ne görmek istersiniz bana yazın ki ben de burada yazıyim.

İyi ki varsınız.

Sizleri  çok seven,

Benjilicious

Bir Cevap Yazın

