Her Eve Lazım:Bebak Acı Badem Sütü

 

Bebak denen efsanenin en bilindik ürünü aslında sütüdür. Fakat artık işi büyütmüşler ve bendeniz daha yeni uyanarak, artık sadece Acı Badem Sütü değil, el ve vücut kremi, makyaj temizleme sütü veeee en bombası makyaj temizleme mendillerinin de var olduğunu keşfettim.

Sonsuz makyaj temizleme prosedürümün 2. en önemli safhası olan cilt makyajı temizlemenin(1.en önemlisi göz makyajı) en pratik yolunun makyaj temizleme mendili olduğuna kanaat getirdim. Göz makyajımı temizlerken Sephora’nın veya Neutrogena’nın göz makyaj temizleyicilerinden vazgeçmem bir kere. Makyaj temizleme mendili olarak ta Diadermine, Loreal ve Johnson’s denemişliğim var. Ama bilen bilir bu mendiller çok ta ucuz değillerdir.10 – 15 TL civarı oluyorlar ve içlerinde 25 adet oluyor, ki bu da hergün makyaj yapıyorsanız  bir aya bile dayanmıyor.

Bugüne kadar eyvallah edip kıydık paracıklara da, Bebak’ın mendillerini 3,5 TL’ye bulunca on yüz milyon midyenin içinden inci bulmuşa döndüm 🙂 Kokusu, dokusu ve temizleme özelliğiyle beni kendine hayran bıraktı ve vazgeçilmezlerim arasına giriverdi!

Ben Gratis’ten aldım. İçinde 20 adet var ve bir tanesi bir sefere yetiyor.

Sütünü de aslında kullanabilirsiniz ama bana hep çok yağlı gelmiştir. Mendillerinde o yağlı his yok, o yüzden çok beğendim. For your information dolls.

Bir Cevap Yazın

