Too Faced Göz Farları

Ne zamandır doyum döküm makyaj ürün yorumları yazamadığımı fark ettim ve sonsuz makyaj çekmecemi şöyle bir açtım ve içinden Sephora’nın indirimden tanesi 15 TL’ye aldığım Too Faced marka ikili göz farlarını buldum.

Bu markaya tav olmamdaki en büyük sebep, ambalajlarının ciciliği ve renklerinin kullanılabilirliği idi. Tabii kullanılabilirlik çok göreceli bir kavram. Sonuç olarak 80’lerde simli koyu mavi far ve çingene pembesi ruj kombinasyonu da gayet günlük kullanılabilir bir kavram iken benim için kullanılabilir kahvenin ve bejlerin tonlarından farlar ve allıklar demek.

Şimdi sizlere iki tane farından bahsedeceğim. Bunlar Eye Shadow Duo olarak geçiyor yani bir ambalaj iki tane renk içeriyor. Az önce bahsettiğim gibi Sephora’nın indiriminden kapmıştım. O kadar renk içinden, sanki hiç kahve farım yokmuş gibi yine gidip dayanamayıp bunlardan almıştım.

Renklerden biri altın ışıltılı çikolata kahve ve soğuk doreye dönük Cocoa Puff & Honey Pot:

Bir diğer rengi isi (en sevdiğim) kopkoyu espresso kahvesi ve dünyanın en muhteşem ışıltısını içeren,kaş altı için birebir,  bej tonlarındaki Sexpresso & Peach Fuzz:

Renkler baktığınızda çok hoş gözüküyor. Sephora’ya gidip Too Faced standının önünde dikilip parmağınızla test etseniz de yine çok güzel duracaktır ama benim içime sindi mi? Hayır. E Benjilicious neden peki diyeceksiniz. Beni en rahatsız eden kısmı farı fırçayla sürerken toz toz göz altlarıma dökülüp etrafa bulaşmasıydı. Hatta renklerin biri ciddi espresso rengi. Farımı sürüyorum, arkasından haydee bir posta göz çevresine kapatıcı geç.

Bunu ünlü makyözler de yapıyor. Göz farlarının çoğunun uygulama esnasında döküldüğü bir gerçek. Onlar da ne yapıyor, göz makyajın ilk yapıyorlar, sonrasından fondötendi pudraydı kapatıcıydı uyguluyorlar. Ama biz okulumuza işimize giderken sabahın köründe bu kadar profesyonel davranamıyoruz tabii ki.

Yine de aklınızda bulunsun; bu farları sünger aplikatörle veya parmak uçlarınızla uygularsanız o kadar dökülmüyor. Kalıcılık konusunda 10 üzerinden 7 kesin veririm. O yüzden beğendiğiniz renk olursa ve tercihinizi süngerden yana kullanırsanız memnun kalabilirsiniz.

Not: Ürünün içinden aplikatör çıkmıyor.

 

Bir Cevap Yazın

