Make Up For Ever Kapatıcı Palet

Uzuuun zamandır bu markanın Türkiye’ye gelmesini bekliyordum. Rivayete göre MAC’a bin basan markaya olan merakımdan sürekli web sayfasına girip, kedinin ciğere baktığı gibi ürünlerine bakıp yalandım durdum ve nihayetinde, geçtiğim haftasonu Bahçeşehir’deki Akbatı Alışveriş Merkezi’ndeki mağazasına kendimi attım diyebilirim.

Bu markanın şu an en meşhur ürünü HD serisinin fondötenleri bikere. Ciddi iddialı. Hatta Kim Kardashian’ın bir videosunda kendi makyözü de onu kullanıyordu. Şu an kullandığım fondöten bittikten sonra ben de bilare deneyeceğim ve sizlerle yorumlarımı paylaşacağım.

Benim asıl ilgimi çeken, ne zamandır Youtube’dan makyaj videoları izleye izleye kafayı bozup, almayı aklıma koyduğum kapatıcı paleti oldu. Nitekim geçen alışverişimde de satın aldım.

Ürünün adı “5 Camouflage Cream Palette”. Adı üstünde içinde tam 5 renk bulunuyor. İçlerinde bildiğimiz pembe ve bej tonlarının yanısıra, mor ve yeşil gibi renkler de bulunuyor. Mağazadaki görevli arkadaş ya pek yardımsever değildi ya da ukalalığımdan kızı dinlemek istemedim 🙂 ama tek aklımda kalan yeşil tonun kırmızılıkları kapattığı oldu. Zaten benim derdim göz altıyla değil, çok şükür öyle bir derdim yok ta, sivilce ve benzerlerine takık vaziyetteyim. Yüzümde arada  tek tük çıksa dahi, sanki bir tane bile çıkınca yüzümde çok göze batıyormuş gibi geliyor (insanın yükselen burcu Başak olunca böyle mükemmelliyetçi ve takıntılı bir insan oluveriyor 🙂 )

Neyse. Ben 1 numaralı paleti aldım. Zaten siz de gitseniz muhtemelen 1 numarayı alacaksınız. Diğer 4 palet bizim ırka uymayacak tonlardaymış gibi geldi. 5 numara profesyonel makyöz paleti, içinde gökkuşağının her rengi mevcut. 4 numara ancak zencilere olur (ya da  yüzüne solaryum patlamışlara).

No:1 şöyle bir şey:

Aslında çaktırmadan o su yeşilinin rengine tav oldum ben 🙂 Şaka bir yana, yeşilin solundaki ton sivilce üstüne, onun solundaki de göz altı için uygun bir ton. En soldaki iki tonla ne yapacağıma hala karar verebilmiş değilim 🙂 Belki gözfarımın altına baz yaparım.

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 70 TL idi. Hemen alttaki foto da 2 numaralı palete ait. Aralarındaki fark yeşil yerine mor olması. Sanırım mor ton koyu lekeler için.

Ürünün yapısı kremsi ve opak. Yani güzel kapatıyor ama yağlı ciltlere biraz fazla kremsi gibi geldi. Tavsiyem, ürünü uyguladıktan sonra mutlaka üzerine ince bir kat pudra geçin. Yine de yararlı bir ürün. Yüzük parmağınızın ucuyla, çünkü en yumuşak dokulu parmağımız o, ya da concealer fırçası yardımıyla fondötenin altına veya üstüne uygulayabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

