Benjilicious loves Lush Cosmetics: “The Sacred Truth” Yüz Maskesi

Sanırım Lush’ın asla atlamadan, daha bitmeden yenisini aldığım Herbalism peelinginden sonra, vazgeçemediklerime yeni bir ürün daha eklendi: The Sacred Truth. Üstelik keşfetmesi hiç te zor olmadı. Her zaman ki gibi bitmesine az kala Herbalism’imi almaya Cevahir Lush’a gittiğimde, son zamanlarda mevsimden dolayı burun kenarlarım ve şakaklarımda kurumalar başladığını anlattım ve bana bir ürün önermelerini rica ettim. Onlar da hiç düşünmeden bu maskeyi önerdiler, ben de hiç düşünmeden bu maskeyi aldım.

Maskenin en güzel özelliği yağlı ciltlere de uygun olması. Yani tam kararında nem veriyor, gereksiz nemlendirip ertesi güne parıl parıl gezmiyorsunuz.

Maskenin en orijinal özelliği: Raf ömrünün 1 ay olup, buzdolabında saklanmasının gerekmesi.

Maskenin içeriği: Buğday çimeni, jinseng ve yeşil çay.

Kokusu tam bir doğal maske kokusu ve 4 mevsim kullanıma uygun.

Uygulaması da çok kolay. Nemli cilde göz çevresi hariç sürüp, 5-10 dk bekletip ılık suyla yıkıyorsunuz.

Antioksidan ve anti-ageing özellikli bu maske gerçekten cildi yumuşacık yapıyor. Test ettim, onayladım.

Fiyatı da 20-25 TL civarı. Denemekten bir şey kaybetmezsiniz bence, şayet cildi irrite edecek hiçbir katkı maddesi yok. Olsaydı 1 aylık raf ömrü olmazdı, 1 yıl olurdu. Mantıklı di mi?

Bir Cevap Yazın

