Garnier BB Cream Review

Son zamanlarda heryerde görür olmuştum şu BB Cream’leri. Nasıl bir kremdir, BB neyin kısaltılmışıdır diye ufak çaplı bir araştırma yaptım ve kozmetik piyasasını yıkıp geçiren yepyeni bir ürün grubu olduğunu keşfettiim. Nasıl mı?

 BB kremlerin en önemli özelliği birden fazla kremi içinde bulunduruyor olması, yani çok amaçlı bir nemlendirici yani üşengeçler için yaratılmış bir krem!

“BB”  Beauty Balm’ın kısaltılmışı, yani güzellik balmı. Ürünün vaad ettikleri:

 – 24 saat nemlendirme

– Cilt rengini eşitleme, düzeltme

– Parlaklık verme

– Güneşten koruma

Birçok büyük kozmetik markası BB kremlerden piyasaya sürmüş fakat Garnier fiyat açısından en ulaşılabilir olanı. Gratis’lerde ve Watsons’larda 16,95 TL’ye bulabilirsiniz.

Yurtdışında birçok renk seçeneği bulunmasına rağmen, bizde light ve medium olmak üzere iki renk olarak satılıyor. Ben koyu buğday tenli biri olarak medium aldım. Zaten ara renklere gerek olduğunu da sanmıyorum.

Ürünü şu ana kadar bir defa kullandım. O da ahım şahım makyaj yapmak istemediğim bir pazar günüydü. Krem gerçekten de cilt renginizi eşitliyor. Çok hafif bir kokusu var, ki en başta tırstım, hassas cilde zarar verir mi diye ama birşeycik olmadı.

Sanki karma ve yağlı ciltlere yaramaz gibi geldi. Aslında ağır bir dokusu yok. Yani, sürdükten 1 saat sonra parlamaya başladım. Gerçi üzerine yanlızca hafif bronz pudra geçmiştim, o da tüm yüzüme değil, yanak ve burun üzerine.

Ürünü aslında çok beğendim ve günlük makyaj rutinime eklemek için bir yöntem buldum. Fondötenimle karıştırıyorum! Elimin üzerine biraz BB krem birazcık ta MAC fondötenimi sürüp fırçayla karıştırıp sürdüm ve gayet homojen bir görünüm oldu.

Sonuç olarak, fondötenci değilseniz ve benim gibi yazın ağır cilt  makyajından kaçınıyorsanız gayet tatmin edici bir ürün.

 

Bir Yanıt Bırakın

