P.Diddy Kız Arkadaşıyla Cannes’da

Bu post aslında P.Diddy ile ilgili değil. Kız arkadaşının muhteşem elbisesi ve tam bir “attitude” sergileyen saçıyla ilgili. Cassie’yi bilen şarkıcı kimliğiyle bilir, hatta “Long Way To Go” diye meşhur bir şarkısı da vardır. Ama son zamanlarda daha çok P.Diddy’nin aksesuarı olarak ortalıkta dolaşıyor.

Ne olursa olsun, bence ciddi güzel bir kız. Şarkıyı dinlerseniz Youtube’dan eğer, sesinin de çok güzel olduğunu anlarsınız. Elbisesi ve saçı diyorum ve yorumu size bırakıyorum:

 Cannes Film Festivali de bana bayağı bir malzeme verdi 🙂

Yüzüm bu kadar güzel olsa ben de yapardım!

Bir Cevap Yazın

