Aylar: Haziran 2012

How much is it?

Yine sizin için seçtiğim ürünlerin fiyatlarını, ufaktan yorumlarımla, paylaşıyorum.

Vichy Capital Soleil SPF 40 Luxurious Protective Oil – 24,90 TL

Siz de benim gibi güneş yağlarının, kremlerden ve losyonlardan daha seksi göründüğünü düşünenlerdenseniz ve hassas bir cildi varsa, eczanelerden rahatlıkla satın alabileceğiniz bu 40 koruma faktörle yağa bayılacaksınız.

 

Lancome Visionnaire Advanced Skin Corrector – 320 TL

Bana bu ürünün testerını Sephora’dan vermişlerdi. Cilt düzenleyici kategorisine giren bu ürünün iddiaları içinde karışıklıkları ve gözeneklerin görünümünü azaltmak, cilt rengini düzenlemek var. Ben denedim ama o mucizeyi pek göremedim. Ayrıca cildim hassas olduğu için kokusunun olmasına da anlam veremedim! Artık Lancome’un da kokusuz ürünler yapmaya başlaması gerekiyor bence. Hele ki böyle iddialı bir üründe.

 

 Kérastase Bain Volumactive Şampuan – 56 TL

Kérastase’ın en işe yarayan ürünü diye bir söylenti duymuştum. Şahsen şampuanlara bu kadar para vermektense, sıradan şampuan kullanıp bakım kremlerini iyi markalardan almayı tercih ediyorum. Ama rivayete göre Rihanna bile bunu kullanırmış 🙂 En önemli özelliği hacim vermesi. Yanlızca kuaförlerde satılıyor.

 

 John Frieda Full Repair Şampuan – 26 TL

Ha bakın 60 lira bir şampuana para vermeyebilirim ama arada bir 26 lira verebilirim 🙂 Hatta Limango, Markafoni, Trendyol gibi online alışveriş sitelerinde bu ürünler yarı fiyatına kadar düşebiliyor. Bu ürünü yıllar önce Almanya’da görmüştüm ama bize nedense 1-2 ay önce geldi. Onarıcı serinin ayrıca saç kremi, saç maskesi ve saç bakım sütü de mevcut. Ben maskesini aldım ve çok memnunum. O pamuk hissi veriyor.

 Şimdilik bu kadar. Bir sonraki başlıkta görüşme üzere canlar. Bisous..

Megan Fox Gerçekten de Hamileymiş

Hamileymiş te ben pek inanmıyordum. Yine iki tane magazinci çıktı ortaya, atıp tutuyor diye düşünmüştüm. Ama fotolar yalan söylemiyor.

Ha bi de Megan da hamileyken kilo almayan kadınlar grubuna mensupmuş. Yine çok hoş gözüküyor ama o yıllar önce, Transformers  ile piyasa ilk çıktığında seksi duran dövmeleri  hamile haliyle pek te hoş durmuyor. 

Doğacak çocuğun tipini çok merak ediyorum. Ama bu kocayla neye benzeyeceğini de az çok tahmin edebiliyorum 🙂

Hep merak etmişimdir: Silikonlu göğüslerle hamile kalmak sağlıklı mıdır? Bebeğe bir zararı yok mudur? Fikri olan?

Blake Lively=Jessica Rabbit

Böyle enteresan güzellikteki elbiseleri görünce gerçekten çok seviniyorum. O sıkıcı bayık akışkan şifon elbiseleri görmekten cidden fenalık geldi artık.

Bu postta ise Blake Lively’nin yeni filmi “Savages”‘da Zuhair Murad tasarımı bej-siyah elbisesini siz canlarla paylaşıyorum. Retro saçı ve kırmızı rujuyla bir çeşit  “geometrik Jessica Rabbit” olmuş.

Beyrut doğumlu Zuhair Murad;  Haute Couture, kozmetik, aksesuar ve hazır giyim sektöründe yıkılan bir isim. En meşhur ödül törenlerinde gördüğümüz ve dibimizin düştüğü elbiselerin sahibi ta kendisi. Gelinlikleri de Vera Wang kadar talep görüyor.

Kolundaki bilekliğe gerek bile yokmuş. Bi de acaba ayakkabı olarak ne giymiş altına?

Clinique Rinse-off Foaming Cleanser Review

15 yaşımdan beri yüz yıkama jeli, sabunu ve köpüğü gibi arındırıcı ürünler kullanıyorum. Hemen hemen her tür markayı denedim, zamanla da yorumlarımı siz canlarla paylaşacağım ama şimdilik en son kullandığım ve memnun kaldığım bu ürünü ucundan azıcık anlatacağım.

Biliyorsunuz söz konusu cilt bakımı olunca Clinique en alerji yapmayan ve en zararsız ürünlere sahip markaların başını çeker. Hemen hemen her kadın Clinique’e güvenebileceğini bilir ve ürün skalasından birini “hadi bi deniyim bari” diye aldığında da genelde pişman olmaz.

Ben de her defasında ürün değiştiren biri olarak, “bari bu sefer Clinique” alıyim diyip bu köpük formundaki yüz yıkama ürününü aldım.

Kullanımı çok kolay: Makyaj temizleyiciyle makyajınızı çıkardıktan sonra, yüzünüzü şöyle bir sulayıp, çok ufak, fındık büyüklüğünde sıkıp direkt yüzünüze sürüp köpürtüyorsunuz. Durulaması da çok kolay oluyor. Jel kıvamındaki temizleyiciler gibi yüzünüzü ovmanız gerekmiyor.Suyla hemencecik makyajı kiri alıp götürüyor. Sonuç olarak cildinizden neredeyse “gırçç” sesi geliyor. Hatta ben o sesi duyunca çok mutlu oluyorum, yaşasın cildim temiz uykuya dalabileceğim diye 🙂

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 60 TL civarı. Her cilt tipi kullanabilir. Kokusu yok, yani var da, ben ona “kokusuzluk kokusu” diyorum. Malum hipo-alerjenik. Memnun kaldım, umarım siz de kalırsınız.Bisous.

Cutout Elbiseler

Cutout dediğimiz olay, belirli yerlerinden kesikleri olan elbiseler oluyor canlar. Son zamanlarda gittikçe popülerleşen bu tarz, günlük kıyafetlerin yanısıra gece elbiselerinde de vazgeçilmez bir detay olmaya  devam ediyor. Topladığım örnekleri sizlerle paylaşmak isterim.

Estee Lauder’in yüzlerinden Hilary Rhoda, Rebecca Minkoff elbisesiyle. Cart oranj ojelerine bayıldım.

Jessica Alba, Narciso Rodriguez elbisesiyle. Tepeden tırnağa beyaz ancak bir Latina’ya bu kadar yakışırdı!

Dikkatimi çeken bir başka detay da, Jessica’nın ayak tırnaklarıyla ellerininkilerin aynı renk olmaması. Anlayacağınız el-ayak oje match olayı artık çok demode!

Pretty Little Liar’s dizisinde en beğendim Shay Mitchell, Ramy Brook markalı fuşya bluzunu bir girls-night-out’ta giymiş.

Ve en vahimi Anja Rubik isimli modelin, kemikli k*k*sunu sergileyerek havalı olduğuna inanarak giydiği Anthony Vaccarello elbise!

Böyle red carpet eventlerde buruşuk elbise giymelerine ayrıca tırt oluyorum. Natalie Portman da Oscar’larda buruşuk Dior giymişti. Ha bi de o sağ bacaklar yok muuuuu!!!….

Havaianas & Missoni Kardeşliği

Taaa 2003 yılıydı, yabancı dergilerde Havaianas terliklerinin şanını okurdum ve özenirdim. O zamanlar Türkiye’de daha satılmıyorlardı. Ben de hiç unutmam Almanya’ya gidişimde fuşya olanından almıştım kendime. Ertesi sene de bize geldi zaten. Şu ana kadar giydiğim en rahat parmak arası terlikler bence. Ayaküstünü ve parmak arasını kesinlikle kesmiyor (kumlu giymezseniz tabii ki de!)

Missoni’yi ise bilen bilir. Ünlü İtalyan triko markası, sadece ailecek işletilen bir marka. Hatta parfümlerinin yüzü olan torunlardan Margherita Missoni, ürünlerin tasarımıyla ve parfümlerinin içeriğiyle bizzat ilgilenirmiş.

Şimdi de bu iki süper marka, eco-friendly yani doğaya-dost, tamamiyle geri dönüştürülmüş maddelerden üretilmiş terlikler piyasaya sürüyorlar. Missoni’nin kült zig zag deseninin parmaklarımızın arasına girmesi için ne kadar beklememiz gerekiyor bilmiyorum ama Kuzey Yarımküre’de bu terlikler Haziran ortası satılmaya başlayacaklarmış.

Bu alttaki model bana biraz Vans’ i hatırlattı…

 Bize gelirse haber veririm. Bisous.