Havaianas & Missoni Kardeşliği

Taaa 2003 yılıydı, yabancı dergilerde Havaianas terliklerinin şanını okurdum ve özenirdim. O zamanlar Türkiye’de daha satılmıyorlardı. Ben de hiç unutmam Almanya’ya gidişimde fuşya olanından almıştım kendime. Ertesi sene de bize geldi zaten. Şu ana kadar giydiğim en rahat parmak arası terlikler bence. Ayaküstünü ve parmak arasını kesinlikle kesmiyor (kumlu giymezseniz tabii ki de!)

Missoni’yi ise bilen bilir. Ünlü İtalyan triko markası, sadece ailecek işletilen bir marka. Hatta parfümlerinin yüzü olan torunlardan Margherita Missoni, ürünlerin tasarımıyla ve parfümlerinin içeriğiyle bizzat ilgilenirmiş.

Şimdi de bu iki süper marka, eco-friendly yani doğaya-dost, tamamiyle geri dönüştürülmüş maddelerden üretilmiş terlikler piyasaya sürüyorlar. Missoni’nin kült zig zag deseninin parmaklarımızın arasına girmesi için ne kadar beklememiz gerekiyor bilmiyorum ama Kuzey Yarımküre’de bu terlikler Haziran ortası satılmaya başlayacaklarmış.

Bu alttaki model bana biraz Vans’ i hatırlattı…

 Bize gelirse haber veririm. Bisous.

 

Bir Yanıt Bırakın

