Clinique Rinse-off Foaming Cleanser Review

15 yaşımdan beri yüz yıkama jeli, sabunu ve köpüğü gibi arındırıcı ürünler kullanıyorum. Hemen hemen her tür markayı denedim, zamanla da yorumlarımı siz canlarla paylaşacağım ama şimdilik en son kullandığım ve memnun kaldığım bu ürünü ucundan azıcık anlatacağım.

Biliyorsunuz söz konusu cilt bakımı olunca Clinique en alerji yapmayan ve en zararsız ürünlere sahip markaların başını çeker. Hemen hemen her kadın Clinique’e güvenebileceğini bilir ve ürün skalasından birini “hadi bi deniyim bari” diye aldığında da genelde pişman olmaz.

Ben de her defasında ürün değiştiren biri olarak, “bari bu sefer Clinique” alıyim diyip bu köpük formundaki yüz yıkama ürününü aldım.

Kullanımı çok kolay: Makyaj temizleyiciyle makyajınızı çıkardıktan sonra, yüzünüzü şöyle bir sulayıp, çok ufak, fındık büyüklüğünde sıkıp direkt yüzünüze sürüp köpürtüyorsunuz. Durulaması da çok kolay oluyor. Jel kıvamındaki temizleyiciler gibi yüzünüzü ovmanız gerekmiyor.Suyla hemencecik makyajı kiri alıp götürüyor. Sonuç olarak cildinizden neredeyse “gırçç” sesi geliyor. Hatta ben o sesi duyunca çok mutlu oluyorum, yaşasın cildim temiz uykuya dalabileceğim diye 🙂

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 60 TL civarı. Her cilt tipi kullanabilir. Kokusu yok, yani var da, ben ona “kokusuzluk kokusu” diyorum. Malum hipo-alerjenik. Memnun kaldım, umarım siz de kalırsınız.Bisous.

Bir Cevap Yazın

