Blake Lively=Jessica Rabbit

Böyle enteresan güzellikteki elbiseleri görünce gerçekten çok seviniyorum. O sıkıcı bayık akışkan şifon elbiseleri görmekten cidden fenalık geldi artık.

Bu postta ise Blake Lively’nin yeni filmi “Savages”‘da Zuhair Murad tasarımı bej-siyah elbisesini siz canlarla paylaşıyorum. Retro saçı ve kırmızı rujuyla bir çeşit  “geometrik Jessica Rabbit” olmuş.

Beyrut doğumlu Zuhair Murad;  Haute Couture, kozmetik, aksesuar ve hazır giyim sektöründe yıkılan bir isim. En meşhur ödül törenlerinde gördüğümüz ve dibimizin düştüğü elbiselerin sahibi ta kendisi. Gelinlikleri de Vera Wang kadar talep görüyor.

Kolundaki bilekliğe gerek bile yokmuş. Bi de acaba ayakkabı olarak ne giymiş altına?

2 thoughts on “Blake Lively=Jessica Rabbit

  1. saç & makyaj & elbise muhteşem! hatta o elbisenin kuyruğumsu şeyi de olmasaymış daha da mükemmel olabilirmiş.. o kadar büyülendim ki (diyorum bu kadındaki çekicilik kimselerde yok, çok güzel değil ama çok çekici) bilekliği sen söyleyene kadar farketmemiştim 😀 valla jessica rabbit gibi olmuş kızımız, maşallah 😀

Bir Cevap Yazın

