How much is it?

Yine sizin için seçtiğim ürünlerin fiyatlarını, ufaktan yorumlarımla, paylaşıyorum.

Vichy Capital Soleil SPF 40 Luxurious Protective Oil – 24,90 TL

Siz de benim gibi güneş yağlarının, kremlerden ve losyonlardan daha seksi göründüğünü düşünenlerdenseniz ve hassas bir cildi varsa, eczanelerden rahatlıkla satın alabileceğiniz bu 40 koruma faktörle yağa bayılacaksınız.

 

Lancome Visionnaire Advanced Skin Corrector – 320 TL

Bana bu ürünün testerını Sephora’dan vermişlerdi. Cilt düzenleyici kategorisine giren bu ürünün iddiaları içinde karışıklıkları ve gözeneklerin görünümünü azaltmak, cilt rengini düzenlemek var. Ben denedim ama o mucizeyi pek göremedim. Ayrıca cildim hassas olduğu için kokusunun olmasına da anlam veremedim! Artık Lancome’un da kokusuz ürünler yapmaya başlaması gerekiyor bence. Hele ki böyle iddialı bir üründe.

 

 Kérastase Bain Volumactive Şampuan – 56 TL

Kérastase’ın en işe yarayan ürünü diye bir söylenti duymuştum. Şahsen şampuanlara bu kadar para vermektense, sıradan şampuan kullanıp bakım kremlerini iyi markalardan almayı tercih ediyorum. Ama rivayete göre Rihanna bile bunu kullanırmış 🙂 En önemli özelliği hacim vermesi. Yanlızca kuaförlerde satılıyor.

 

 John Frieda Full Repair Şampuan – 26 TL

Ha bakın 60 lira bir şampuana para vermeyebilirim ama arada bir 26 lira verebilirim 🙂 Hatta Limango, Markafoni, Trendyol gibi online alışveriş sitelerinde bu ürünler yarı fiyatına kadar düşebiliyor. Bu ürünü yıllar önce Almanya’da görmüştüm ama bize nedense 1-2 ay önce geldi. Onarıcı serinin ayrıca saç kremi, saç maskesi ve saç bakım sütü de mevcut. Ben maskesini aldım ve çok memnunum. O pamuk hissi veriyor.

 Şimdilik bu kadar. Bir sonraki başlıkta görüşme üzere canlar. Bisous..

Bir Cevap Yazın

