Eyeliner’ı Sevmemek İçin Bir Neden Göster Bana…

Kalem olsun, likit olsun, jel olsun… Ne olursa olsun..Yeter ki bir kadının gözlerinin üzerinde bu sürmeden olsun…Bakışlara sürüldüğü andan itibaren derinlik katan, gözünüz ne renk olursa olsun rengini ortaya çıkaran ve tartışmasız seksapel katan bu buluş her kadının makyaj çantasında kayıtsız şartsız olmalı diye iddia ediyorum! (bkz. Doutzen Kroes)

Sürmenin en kolay yolu, göz kapağınızı dış ucundan hafifçe çekip, dıştan ortaya (gözbebeğinizin hizasına doğru) çekip, sonra da göz pınarınızın hizasından orta noktada birleştirmektir. Son olarak ta çektiğiniz hatların üzerinden bir kat daha geçip rötuş yapabilirsiniz.

Fırça kullanıyorsanız kesik uçlu olanlarla kesinlikle daha rahat edersiniz. Sephora’larda üzerinde “angled liner” olanların fiyatı hem uygun hem de çok kaliteli. Ya da ince uçlu suluboya fırçasını andıran ama harikalar yaratan MAC eyeliner fırçası No:209.

Acemiyseniz kalemtraşla iyice açılmış ya da otomatik göz kalemi veya jel eyeliner tercih edebilirsiniz.

Siyahtan şaşmayınız. Kalem için önerim Artdeco (Douglas’larda ve YKM’lerde var), jel eyeliner içinse MAC Fluidline “Blacktrack” rengine başvurabilirsiniz.

Jessie J dışa doğru incelen bir hat çekmiş. Bu görüntüyü ancak jel veya likit eyelinerla elde edebilirsiniz.

Leighton Meester’ın badem gözlerini vurgulamak için göz kapağının tam bitiş noktasında eyelinerı bitirmesi doğal bir görünüm vermiş. Dudağındaki rujun rengi de iddiasına varım MAC – Morange rengi! (Bende de var ondan biliyorum 🙂 )

Victoria’s Secret’ın en son defilesinde Alessandra Ambrosio’ya eyeliner çekiyorlar. Makyözün fırçayı tutuşuna dikkat!

Sara Carbonero ise basmış göz kalemini basmış fuşya ruju. Muhtemelen kalemi çektikten sonra parmak uçlarıyla dağıtıp üzerine de koyu gri/siyah far çekmiş. Mesela MAC-Carbon eyeshadow.

En hesaplı kalemleri Golden Rose’da bulabilirsiniz. “Kohl” yazanları alırsanız daha yoğun ve buğulu etkiye ulaşabilirsiniz. (Ama bu sıcakta tavsiye etmem yoksa pandaya dönersiniz!)

2 thoughts on “Eyeliner’ı Sevmemek İçin Bir Neden Göster Bana…

  1. Merhabaaaa ben de geldim blogunu takipteyim artık:) Yaaa ben de böyle jel eyeliner çekmek istiyorum kuyruklu kuyruklu ama göz yapım uymuyo çirkin görünüyo 😦 Leighton Meester gibi yapmayı da sevmiyorum bende en güzeli kalem çekip hafifçe dağıtarak oluyo e öyle yapmaya devam napalım artık

    1. Herzaman beklerim tatlım:)
      Eyelinera gelince,aslında her göz şekline uygun eyeliner çekme tarzı var.Yakında bir MAC mağazası varsa neden gidip sana uygun bir uygulama yapmalarını rica etmiyorsun?Çok güzel fikirler verebilirler.Nerede oturuyorsun bilmiyorum ama İstanbul’daysan,Taksim MAC’in makeup artistleri cidden çok hünerli!
      sevgiler…

Bir Cevap Yazın

