Benjilicious Blacklist: Make Up For Ever Duo Mat Powder Foundation

İşte verdiğim paraya yandıran bir başka ürün: Duo Mat Pudra Fondöten. Bildiğin pudra almak istemiştim oysa ki. Oysa ki en büyük mağazalarının bulunduğu Akbatı alışveriş merkezinde ben bir sürü pudra test etmiştim ve çok güzel görünmüşlerdi. Sanırım hatayı ürünü Sephora’daki standlarından alarak yaptım. Ufak bir alan olduğu için ürün yelpazesinden mahrum kaldık.

Parmaklarımla test edip elime sürünce kadife gibi görünmüştü. Aslında adı üstünde: mat bir ürün ama sürünce bütün yüzünüzü kapatıyor ve gözenek tıkıyormuş gibi hissediyorsunuz. Şahsen ben yüzümde makyaj var hissini sevmiyorum. O zaman yaşlı hissediyorum kendimi 🙂

Bir de renk seçeneği azdı. Önce bir tane buldum sandım son anda bu çok açık gelir dedim, arkadaş ta bana “o zaman bir ton koyusunu veriyim” dedi. Şimdi ise o renk çok koyu geliyor gözüme! Bi de ürünü uyguladıktan sonra geçen her saat tonu daha da sarılaşıyor sanki. Gitti paracıklarım 😦

Dediğim gibi mat bir bitişi var ve kalıcılığı sıfır. Anında parlıyorsunuz ve pudra çamurlaşmaya başlıyor. Eminim kuru cildi daha da kurutur, yağlının da gözenekerlini tıkar. Diğer bloglara baktım da beğeneni de var ama bence vasat bir ürün. Fondöten serisine dahil olduğu için de fondöten parası veriyorsunuz. Değmez bence. Piyasada uygun fiyatlı ne pudralar var.

10 üzerinden 2 veririm…

Bir Yanıt Bırakın

