Benjilicious Blacklist: Make Up For Ever HD High Definition Foundation

Bu markanın 5′ li kapatıcı paletini daha önce yazmıştım. Aylardır da kullanıyorum ve hala da bitmedi. Hazır az çok markaya güvenim artmışken ve MAC fondötenim bitmişken bari şu meşhur HD fondötenini deniyim dedim. Bir çok ünlünün, bloggerın ve makeup artistin öve öve bitiremediği ürünü bir de ben deniyim diyip Sephora’daki standından 85 TL bayılıp aldım (çüşünüz). Ama hep derim ten makyajında paraya kıy gerisi boş.

Ürünün iddiası ışığı yansıtması, parlak, pürüzsüz ve doğal bir görünümün vermesi. Ayrıca +%46 nem vermesi de artı puan. Ambalajında kalıcılığına dair hiçbir şey yazmıyordu, kaldı ki, ürünü kullandıktan sonra neden yazmadığını gayet iyi anladım. Bu müthiş bir pazarlama taktiğidir, artıları yaz eksileri sakla! Karma ciltli biri olarak kocaman bir hayalkırıklığı yaşadım. Sürdükten 1 saat sonra cildim parıldamaya başladı, neredeyse elimde sürekli peçeteyle dolaşacaktım. Evet, parlak görünümü iddiasını yerine getiriyor ama parlak ve yağlı görünüm arasında da bir fark var!

Belki diyorum kupkuru ciltli biri çok memnun kalabilir ama Türk genlerine sahibimiz ve ciltlerimiz genellikle karma-yağlıya dönük. Bu yüzden önceki postumdaki MAC Pro Longwear fondöten bizim için mükemmel bir seçim olacaktır.

Renk tonlarını ise gayet başarılı buldum. Pembe ve sarı bazlı olanlar mevcut. Şişesi pompalı, elle, süngerle veya fırçayla çok rahat uygulanıyor.

Ama yine de sonuç değişmiyor: Tavsiye etmem, MAC fondötens rock!!

Rivayete göre de koca p*p*lunun en sevdiği fondöten buymuş. 🙂

.

Bir Cevap Yazın

