Hot or Not?: Esmer Lana Del Rey

Nette şöyle bir müzik festivalleri taraması yaparken, 25 Eylül’de Londra’da yapılan “iTunes Festivali”ne denk geldim. Line-up’ ta kimler yoktu ki? Jack White, David Guetta, Usher, Alicia Keys, The Killers…Lana Del Rey de bu 30 gün süren özel festivalde sahne almış. Uzun süredir kullandığı kızıl-kahve tonlarından baymış olacak ki, bu seferki performansında sahneye esmer olarak çıkmış. ben beğendim galiba. Siz nasıl buldunuz?

Ayaklardaki Isabel Marant dolgu topuk-spor ayakkabıların da hastasıyım. Marc Jacobs ta aynı modelden yapmış. Türk markalarının daha uygun fiyatlı çakmalarını yapmasını dört gözle bekliyorum! 🙂

Sahneye de şu tarzda çıkmış. Eskiden Chanel’ler giyerdi, noldu bu kızcağıza??

2 thoughts on “Hot or Not?: Esmer Lana Del Rey

  1. İsabel Marant benzeri spor ayakkabıları Ankara Tunalı Bambi mağazasında bulabilirsin 🙂 LDR hakkında bir şey söyleyemeyeceğim maalesef. Nedense o bayık hallerini sevemedim :S

    1. Ya bu postu yazdığımın ertesi günü bi baktım sonbahar koleksiyonları mağazaya düşmüş ve bütün ayakkabıcılarda bu model var:) Bu arada biz İstanbul’dayız şekerim..Ama annem Ankaralı:) Ankara’ya sevgiler!!

Bir Yanıt Bırakın

