Nihayet! Calzedonia Sonbahar/Kış Koleksiyonu

Hani hep derler ya; gavur malını değil yerli malı yurdum malını satın alın diye ama Penti ya da Berk’ten aldığım çoraplar bir sezon bile giyemem, külotlu çoraplar anında kaçar soket çorapları deliniverir (Berk demişlen, hala duruyorlar mı ki?). Babet çorabı denen muhteşem icat mesela. Penti’den 2-3 liraya aldım, ilk giyişimde parmak ucu gevşeyip açıldı. Calzedonia’yadan 6,5 liraya aldım, kaç kere giydim yıkadım ve hala sapa sağlam! Bu yüzden kusura bakmasınlar ama gavur malları bazen daha kaliteli olabiliyor!

Alan bilir, Ekim ayı dergilerinin içinden Calzedonia’nın mini katalogları çıkıyor. Yanlızca çoraplarıyla değil; yazları mayoları kış aylarında ise taytlarıyla da oldukça iddialı. Kaç sezon önce aldığım denim görünümlü taytlarını hala severek giyiyorum. Hem trendy hem modern ve bir o kadar da kaliteliler. Kalite demişken H&M’den ucuza aldığım taytlar her defasında beni hayalkırıklığını uğratıyor. İlk yıkamada dikişleri önden arkaya dönüp diz yeri yapıp, dikişleri bile atıyor. Bu yüzden asla ordan tayt almanızı önermem kızlar.

Calzedonia’ya dönersek: Bu seneki taytları yine muhteşem. Ana tema Punk-Rock! Hayvan desenli, deri görünümülü, payetli ve geçen sezonki floral ve puantiye modasına uyan, hatta Stella McCartney’in puantiyeli tasarımlarına gönderme yapan taytlarından istiyorum. Koleksiyonun birkaç parçasını bu postta görebilirsiniz. Daha fazlası için markanın online sitesini ya da kalitelerini birebir  hissetmek için mağazalarına uğrayabilirsiniz. Fiyatları 35 – 55 TL arası. Öpüldünüz.

Bir Cevap Yazın

