Kérastase Cristalliste Saç Bakım Serisi

Dünya üzerinde, dünyanın parasını verip te karşılığını %99 aldığınız kaç ürün var acaba? Her seferinde bir daha bu kadar para vermeyeceğim diyorum ama yine Kérastase beni şaşırtmayı başarıyor! Saçlarımızı parıldatmaya ve ipeksilik vermeyi kafasına koymuş bir kere!

Bu seferki şansıma L’oréal’da çalışan bir arkadaşım markanın yeni çıkan “Cristalliste” serisinin şampuanını ve serumunu bana hediye etti. Bakalım bu sefer saçıma ne gibi hayırlara vesile olacak diye hemen akşamında saçlarımı yıkayıp havluyla nemini alıp serumunu sürdüm. İddialı bir ürün olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum. Bir daha başka şampuan ve serum kullanamam sanırım. O yumuşaklık o sağlıklı ışıltı! Bu ürünlerin içine ne koyuyorlar bilmiyorum ama kesinlikle işe yarıyor.

Şampuan (250 ml) – 56 TL

Bakım Kremi (200ml) – 83 TL

Serum (50ml) – 86 TL

Daha fazla tasvir edemeyeceğim. Yanlızca bayıldım diyebiliyorum. Bir de dilimizin engin kelime haznesinden “muhteşem” sıfatını seçiyorum!

Bir Cevap Yazın

