L’Occitane Angelica Eye Roll-On Review

angelica rollon

Veee Benjilicious’tan yeni bir ürün yorumu daha 🙂

Ne kullandıysam ya da ne kullanıyorsam görüşlerimi elimden geldiğince sizlerle paylaşmaya çalışıyorum canlar. Başkaları ne düşünüyor umurumda değil desek te, iş makyaj ve bakıma gelince bu bakış açısını rafa kaldırıyoruz.

Bu sefer bir göz kremi. Ama favori markalarımdan L’Occitane’dan. Bu ürün Roll-On formatında. Yani likit ve ucunda ufak metal bir topu var. Direkt göz çevrenize uygulayıp isterseniz, ki tavsiye ederim, parmak uçlarınızla dağıtıyorsunuz. Anında serinlik veriyor ve melekotu esansıyla göz altı derisine çaktırmadan nüfus edip, nemlendirip koyu halkaları yok ediyor. Her marka bu iddiadadır bilirsiniz. Bu işe yarıyor mu peki? Bence başarılı. Gerçi benim koyu halka problemim çok yok ama gelecek için önlem almaktan asla zarar gelmez!

Türkiye’de pahalı satılırken, Almanya’dan ya da duty-free’den 21 euro’ya bulabilirsiniz.

shanina eye

Shanina’ya o kadar makyaj yapılmış, yine de o koyu halkaları görebiliyorsunuz. Keşke göz altlarına birşeyler kullansaymış 🙂 Şaka şaka..O göz rengi yeter be!

Bisous.

2 thoughts on “L’Occitane Angelica Eye Roll-On Review

  1. Ben de alacağım bunu sanırım 🙂 Dün denedim YKM’de ama bir de blog yorumlarına bakayım dedim. Artık gönül rahatlığı ile alabilirim :)) Sevgiler

    1. Çok hafif dokusu.Sabah makyaj altına akşam da yatarken sürüyorum..hele az uyuduğum zamanlarda gerçekten fark ediyor..pişman olmayacaksın cnm 🙂

Bir Cevap Yazın

