Benjilicious loves Bahama Mama Bronzer!

bahama mama

Kim bronzer sevmez ki? Güya pırlantalar bi kızın en iyi arkadaşıymış. Bronzlaştırıcı pudranız varsa pırlantayı kim ne yapsın? 🙂

O kadar makyaj malzemem olmasına rağmen benim için 1. Dudak parlatıcısı 2. Bronzlaştırıcı pudra deyince hayat duruyor! Her seferinde de yeni gördüğüm bir ürünü alıveriyorum. Hele ki indirimdeyse, asla kaçırmıyorum.

En son indirim fırsatını dün Gratis’te yakaladım. The Balm Cosmetics’te 4 Ocak tarihine kadar %30 indirim var. Hatta belirli ürünlerde daha bile fazla. Örneğin çok önceden gözüme kestirdiğim bronzlaştırıcı pudrası Bahama Mama’yı buldum. Hayatımda gördüğüm en güzel bronz tonlarından birine sahip. Bildiğiniz çikolata rengi. Birçok marka bronzlaştırıcı deyince turuncuya ve kiremite çalan renkler üretiyor. Hele o Guerlain’in terracottasını alanlara en ufak bir anlam veremiyorum! Doğallıktan bu kadar uzak tonları bu marka nasıl piyasa sürüyor ve o paralara insanlar nasıl alıyor?! (İtiraf ediyorum lise yıllarımda ben de kullanmıştım ama en açık tonunu, ki bayağı bir esmerimdir)

bahama mama bronzer

Neyse.16 buçuk liraya müthiş bir ürün aldım (İlk fiyatı 35 TL civarındaydı). Gerçekten de Bahamalar’da yanmışsınız gibi bir renkle ortalıkta dolanabiliyorsunuz. Sıkıştırılmış pudra olduğu için, iri fırça yardımıyla saniyede harikalar yaratıyorsunuz. İster bronzlaşmak için ister elmacık kemiklerinizi belirginleştirmek için kullanabilirsiniz. Kalıcılığı da fiyatına göre şaşırtıcı! Sanırım daha çok The Balm ürünleri alacağım… Swatch’ını da yukarıda görebilirsiniz.

nicole scherzinger bronzed

Sizce de Nicole bundan mı kullanıyordur? 🙂

 

Bir Yanıt Bırakın

