Benjilicious loves The Balm: Meet Matt(e)

meet matte

Son zamanlarda ciddi bir saplantı oluştu bende: Makyaj Paleti. Dudak, yanak ve far paletleri, özellikle de far paletleri! İlk Victoria’s Secret ile başladım, sonra Bobbi Brown geldi şimdi the the Balm’ın paletleri. En son Gratis ziyaretimde iki adet paleti hiç düşünmeden aldım. Düşünecek vaktim de yoktu zaten, malum, az önce de dediğim gibi bu bende bir saplantı haline geldi, saniyede alıverdim 🙂

Aldığım iki palet te birbirinden farklılık gösteriyor, biri mat farlardan oluşuyor diğeri ise ışıltılılardan. Bu postumda mat olandan bahsedeceğim. Adı “Meet Matt(e)”. Toplam mat 9 adet renkten oluşuyor. Ağırlıklı olarak kahve-bej naturel tonlardan oluşuyor ama mavi tonlarında olanları da mat olduklarından günlük makyajda kolaylıkla kullanılabiliyorlar. Kalıcılığı beni cidden memnun etti, sanırım dokusu biraz talk pudrasıvari olduğu için. Swatch’ı aşağıdadır:

meet matte swatch

Renk isimlerine bayıldım. İlk isimler Matt, soyadlar ise farklı 🙂 Çok zekice!

Ben gündüzleri Matt Patel’i tüm gözkapağıma, göze derinlik vermesi için de Matt Ramirez’i göz çukuruma, Matt Smith’i de kaş altıma sürüyorum. Alt kirpik diplerinde de Matt Schilling çok güzel duruyor, göz beyazınızı olduğundan daha beyaz gösteriyor.

Fiyatı da 49 TL. Bu fiyata bu seti aylarca hatta yıllarca kullanacağınızdan eminim. Tükenmeden alın derim.

 

Bir Cevap Yazın

