Benjilicious loves MAC Pro Conceal and Correct Palette!

mac

MAC aşkım her geçen gün daha da artıyor! Çünkü her defasında yepyeni ve muhteşem bir ürünü yelpazesine ekliyor.

Ne zamandır kendi cilt rengime uygun ve kaliteli bir kapatıcı paleti aşeriyordum. Daha önceden ayrıca postladığım Make Up Forever paletini kullandım ama içime sindi mi diye sorarsanız pek sinmedi derim. En önemli sebebi dokusunun yağlı ciltlere göre fazla yağlı ve kremsi kalması ve 5 tane renk paletinin içinde tam olarak bana uygun bir rengin olmamasıydı.

MAC’inkine gelince: Aslında bakarsanız bu palet 1-2 ay önce çıktı ama yazmaya fırsatım olmadı. Kısaca anlatıyorum size canlar:

İlk olarak formatı kremsi. Bir palette MAC’in muhteşem kapatıcılıktaki ve kalıcılıktaki Studio Fix Concealer’lardan 6 tanesi bulunuyor. Toplamda Light, Medium, Medium Deep ve Dark olmak üzere cilt renginize göre 4 opsiyonunuz var. Ben medium’ım. Normalde Studio Fix’te kapatıcı olarak NC 30 ve 35 kullanıyordum, ambalajının arkasında içinde bulunan renklerin kodları yazılı olduğu için size uygun olanı, hele ki MAC kullanıcısı iseniz rahatlıkla bulabiliyorsunuz.

Benim medium şöyle bir şey (güzel çekemedim kusura bakmayın 😦 ):

pro concealer

 

Sol baştan NC 30 NW 25

                NC 35 NW 35

                Mid-yellow Mid-peach (ton düzenleyeciler)

Genel olarak MAC’te NC’ler sarı alt tonlu NW’lar ise pembe-bej alt tonlu olurlar. Bazen çok NC sürerseniz cildiniz kirli durabilir, NW’larla pembelik katarak bunu dengeleyebilirsiniz. İşte bu paletin en güzel yanlarından biri de bu!

Fiyatı hiç ucuz değil. 135 TL ama bütün bir yıl boyunca renginizin açık veya bronz olduğu dönemlerde kullanabileceğiniz bir ürün olması ve gramaj olarak fazla olması göz önünde bulundurulduğunda uygun bile olabilir. Karar sizin ama benim gibi MAC-Lover’ların kaçırmayacağını düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın

